Як стартапам хайрити в складні часи?

Twitter
Linkedin
Facebook
Telegram

Масштабувати стартап зараз складно – ринок переживає сейсмічні зміни, і все змінюється дуже швидко. Складно, проте все ж можливо!

Цей рік є складним для стартапів через глобальну економічну невизначеність та гостру конкуренцію на ринку. Масштабувати стартап у такому контексті стає дедалі складніше. Тим не менш, інвестори й далі придивляються й вишукують чергового потенційного єдинорога. Коли як не зараз?

Отже, як впоратися з цим штормом і пробитися через цей новий ведмежий період?

Щоб пройти цей етап максимально без втрат, фокус зараз варто тримати на:

  • збільшенні свого runaway
  • команді та грошахі
  • цінності більше, ніж на зростанні

Великі компанії народжуються у важкі часи

Усі великі компанії проходили крізь важкі часи. Google, наприклад, збільшла свій капітал після бульбашки дот-комів і виріс у порівнянні з конкурентами. Так, стартапам сьогодні нелегко: рівень інфляції досягає найвищих показників за весь час, різко зростають відсоткові ставки, стрімко зростають ціни на нафту та газ, а також крипторинки, але з новими викликами з’являються нові можливості.

Важливо пам’ятати, що перш ніж приймати будь-яку пораду, спочатку варто проаналізувати тривалість вашого runaway та ефективність бізнесу.

Масштабування стартапу з орієнтацією на тривалість вашого runaway та ефективність бізнесу

Перше, що потрібно зробити прямо зараз, це зрозуміти, чи доречно і доцільно в принципі для вас зараз масштабування. Це залежить від тривалості вашого runaway та ефективності вашого бізнесу.

Runaway може бути:

  • Два роки або більше
  • Від одного до двох років
  • Рік або менше

Тривалість runaway вашого стартапу визначатиме його операційний план і те, наскільки агресивно ви може витрачати – відповідною стратегією для кожного буде, або «залишатися агресивним», або «безжально розставляти пріоритети», або «час на скорочення».

І якщо це рік або менше, масштабування зараз для вас не варіант. Ви можете подумати про суттєве скорочення витрат у різних сферах — нові продукти, дослідження та розробки та продажі. Зосередьтеся на ефективності всюди, де тільки можете, і донесіть свою стратегію своїм співробітникам. Але пам’ятайте, що краще не відкладати це на останню хвилину – чим менше у вас часу, тим менше у вас доступних варіантів.

Якщо це рік і більше, масштабування може бути варіантом для вас. Багато компаній і окремих людей у ​​технічному співтоваристві переживають безпрецедентні та складні часи. Однак наша галузь бачила це раніше і вийшла з іншого боку ще яскравіше. Часи зміняться й ринки та конкурентний ландшафт виглядатимуть по-іншому.

На старт. Увага. Хайрінг!

Стартапи на ранній стадії більше не можуть конкурувати лише на основі зарплати та пільг. Натомість менеджери з найму повинні переконати майбутніх найманців, що вони приєднаються до сприятливої ​​культури, де вони зможуть розширити свої навички, одночасно сприяючи і беручи участь в успіху компанії. Тому, якщо ваш runaway все ще залишає вам можливість розширитися, ви повинні інвестувати в hfyybq найм – щоб пізніше, коли криза закінчиться, ви вийшли з неї більш стійкими та спритними.

Основна мета для засновників і менеджерів з найму — оптимізувати процес, знайти та розвинути таланти, а також розкрити деякі найкращі практики для закриття кандидатів.

Стан ринку праці є більш конкурентним, ніж будь-коли. Існує мінімальна пропозиція талантів і, мабуть, найзначніший попит. Отже, важливо подумати про те, як диференціювати та будувати основи та звички, щоб отримати талант прямо з перших днів.

Ось чому засновники та менеджери з найму повинні спочатку розробити процес, який можна масштабувати в міру зростання команди, зосередившись на оптимізації процесу найму, пошуку та розвитку талантів, а також на розкритті найкращих практик для закриття кандидатів.

Засновники мають оновити своє мислення та зосередитися на команді

Що можуть зробити засновники? Активні засновники можуть опинитися перед майбутнім турбулентним економічним середовищем. 

Ось чотири дії, які потрібно виконати негайно:

  • Зменште свою залежність від зовнішнього фінансування
  • Переглянути та проаналізувати кожну гіпотезу
  • Керувати психологією та очікуваннями вашої команди
  • Бути одержимим клієнтами та якістю

Завжди важко бути засновником і ще важче в сьогоднішньому контексті. Кожен, від ваших керівників до співробітників і клієнтів і партнерів по ланцюгу постачання, чекає від вас порад і запевнення. Доведеться погоджувати склдані рішення щодо персоналу, менеджменту та стратегії продукту. Візьміть на себе ці рішення та чітко поясніть їхню аргументацію. Будьте наполегливими, будьте сильними та будьте в курсі подій у вашій організації та екосистемі. Ви впораєтесь.

А ось кілька порад засновникам стартапів:

  • Переналаштуйте свої цілі для нової оцінки
  • Зараз не час для паніки – а час для паузи та переоцінки
  • Якщо ви змушені звільняти людей, робіть це розумно.

Резюмуючи

Криза може стати можливістю для багатьох компаній. Це можливість змінити пріоритети та зосередити енергію та ресурси. 

Бути приватною компанією є величезною перевагою в наш час. Бути «маленьким» є перевагою. Як стартап, у вас є спритність – викорисатйте її. Уявіть інший світ, сплануйте його та здійсніть.

Так, бізнес-середовище швидко змінюється, вимагаючи зміни мислення. Ринок перемикається з «бичачого» мислення достатку на «ведмеже» мислення дефіциту. І поки компанії змінюють свою стратегію найму персоналу та скорочують свої бюджети на кадри, це можливість для стартапів зміцнити свою команду та процеси.

І пам'ятайте лише одне. Ринок завжди функціонує циклічно. Після спадів і оборотів настане фаза зростання і розвитку. Тож, можливо, настав правильний момент, щоб ризикнути й перетворити виклики на можливості.

Інфо
Автор статті: Іра Солхан
1611 Переглядів
12.07.2022