Мобільний додаток для бізнесу: за, проти та кому необхідно

Twitter
Linkedin
Facebook
Telegram

Без смартфона важко уявити життя сучасної людини. Спілкування у соцмережах, перегляд фільмів, покупки та навіть робота зараз відбувається у телефоні.

Не дивно, що багато компаній задумалися про створення власних програм – це зручно та функціонально. Зрозуміти, чи необхідний мобільний додаток саме вам, допоможуть фахівці компанії Indigo Tech Recruiters.

Кому потрібна мобільна програма

Найбільше розробки програми потребує:

  1. Служба доставки їжі. Це дуже зручно для клієнта - він вводить свої дані та обирає страви, що сподобалися, може змінювати інгредієнти. Деякі програми мають функцію відстеження замовлення. Також можна залучити нових людей акціями, знижками чи бонусами.
  2. Кафе та ресторани. Користувач може заздалегідь переглянути меню, оформити попереднє замовлення або доставку.
  3. Магазини. Програма особливо потрібна компаніям, що торгують через інтернет. Клієнту зручно переглядати товар, додавати його до списку бажань, здійснювати купівлю, оформляти доставку, першим дізнаватися про акції та знижки.
  4. Туристичні фірми. Клієнт самостійно бронює квитки чи готелі – йому не потрібно їхати до каси чи турагенства. Особливо виграють фірми, які продають авіаквитки – достатньо повідомляти користувачів про найдешевші пропозиції на напрямках, які йому цікаві.
  5. Таксі. Пасажир самостійно обирає, куди йому треба їхати, може подивитися вартість поїздки, сплатити її карткою. Крім того, він відстежує рух машини по карті та може розрахувати час, за який йому потрібно зібратися.
  6. Спортклуби. У додатку користувач дізнається розклад, може записатися до тренера, отримати поради з тренувань та харчування. Добре, якщо у програмі буде передбачено бонуси або знижки.
  7. Салони краси. Клієнт записується до майстра на зручний час, не телефонуючи при цьому в салон, дізнається про акції. Також можна додати цікаві статті про догляд за собою.

Найбільшою популярністю користуються програми для продажу/купівлі одягу, взуття, косметики та засобів гігієни, харчових продуктів, служби доставки їжі та таксі.

Найпростіше створювати програми компаніям, які вже давно на ринку і мають власну базу клієнтів. Проаналізуйте, як користувачі заходять на сайт за допомогою комп'ютера або телефону. Якщо більшість вибирає другий варіант, програма потрібна однозначно.

Кому не потрібен мобільний додаток

Мобільна програма потрібна не всім – для власників деяких сфер бізнесу це невигідно. Не варто розробляти:

  • фірмам, які відкрилися;
  • власникам малого бізнесу;
  • компаніям зі специфічним видом діяльності, наприклад, заводам.

Важливо розуміти: чи будуть клієнти користуватися вашою програмою? 

Чи це зручно для них? Завжди відштовхуйтеся від відповіді на ці запитання.

Недостатньо просто створити мобільний додаток і запустити його. Необхідно також вкласти кошти в рекламу, щоб клієнти дізналися про платформу. Потім ви займетеся розвитком програми – покращенням сервісу, адаптацією до нових моделей гаджетів, оновленням дизайну. Все це коштує чималих коштів, тому добре зважте всі за і проти.

Переваги мобільних програм з точки зору бізнесу

Оскільки більшість фірм взаємодіють з клієнтами за допомогою Інтернету, популярність мобільних додатків зростає. Відзначають такі переваги розробки власної платформи:

  1. Збільшення продажів. В основному компанії використовують спливаючі повідомлення, які повідомляють клієнтів про акції та цікаві пропозиції. Ще один хороший хід – знижка на товар, що сподобався, або послугу, які знаходяться в списку бажань.
  2. Зростання іміджу компанії. Мати свою програму не тільки практично, але й престижно.
  3. Підвищення доступності. Завантажуючи мобільний додаток, клієнт відчуває, що може довіряти вашій компанії. До того, йому не потрібно заходити на сайт або телефонувати - все необхідне у нього під рукою і після реєстрації налаштовано спеціально під його потреби. Важливо, щоб функціонал був максимально простим та зручним.
  4. Збір інформації про клієнтів. Знаючи, чим цікавиться людина, ви зможете пропонувати їй лише потрібний товар. Також ви зможете прорахувати, як часто клієнти здійснюють купівлі та скільки грошей вони витрачають. Ще один плюс – виявлення цільової аудиторії для націлення.
  5. Логістика та керування. За допомогою мобільних програм здійснювати контроль над цими двома важливими сферами бізнесу набагато простіше.
  6. Економія на маркетингу. Якщо клієнтам ваш додаток подобається, вони рекомендуватимуть установку знайомим. Підтримуючи інтерес до платформи, ви можете заощадити рекламу. Ще один гарний хід – інтеграція програми із соціальними мережами. Так клієнт зможе ділитися своїми враженнями із друзями, залишати відгуки.

Зазначимо, що понад 60% користувачів воліють робити купівлі в додатку, а не на офіційному сайті.

Скільки коштує розробка мобільного додатка

Розробка мобільного додатка – задоволення не з дешевих. Ціна залежить від функціонала платформи, дизайну, проєктної документації. Також важливо розуміти: завдання складатиметься з розробки не одного, а двох додатків – для установки на систему IOS та Android. Додайте сюди витрати на маркетингове просування та майбутню плату за оновлення, подальшу технічну підтримку.

За розробку мобільної програми фірми беруть по-різному. У середньому вартість складає від 3 до 10 тисяч доларів. Також ви можете звернутися не до фірм, а до фрилансерів.

Перш ніж наважитися на створення власної платформи, подумайте, чи буде це вигідно для вас. Якщо через програму буде здійснюватися менш як 1000 купівель, вона стане марною. Також завжди є ризик: якщо клієнту не сподобається, що він скачав, він видалить програму відразу ж або наступного дня.

Інфо
Автор статті: SEO InWeb
1822 Переглядів
24.05.2022