Рекрутери знають: пошук IT-фахівців – завдання не з легких. Кожна спеціалізація має свою специфіку, і це обов'язково потрібно враховувати при підборі фахівців. Розробник Java – професія нерідка та затребувана. Однак рекрутерам слід враховувати особливості спеціалізації та знати, де шукати профільних програмістів.
Головні правила пошуку Java-розробників
Java-фахівці – це люди, які пишуть код для розробки програмного забезпечення. Мова Java користується особливою популярністю – її використовують для розробки мобільних та серверних програм. Тому попит на програмістів такого рівня постійно зростає. Однак знайти грамотного Java-розробника буває непросто.
Дослідні рекрутери знають, що спілкуватися з програмістами потрібно вміти. Знайти підхід можна до будь-якого претендента, головне – віддавати перевагу спілкуванню в месенджерах, чітко промовляти вимоги та умови роботи.
Найчастіше для пошуку Java-фахівців важливі такі вимоги та певні навички:
- впевнене знання мови Java;
- досвід роботи;
- знання баз даних (PL/SQL, SQL);
- знання фреймворків (Hibernate) та бібліотек (JQuery);
- стаж роботи з Hibernate або JDBC;
- знання сервера програми (Weblogic, Apache TomCat та GlassFis);
- наявність досвіду роботи з GIT або іншою системою контролю версій.
Дуже важливо уточнити у замовника всі деталі – умови роботи, рівень зарплати, можливості кар'єрного зростання тощо.
Подання вакансії претендентам
Дуже важливо правильно скласти текст вакансії. У назві чітко вкажіть посаду, яку претендує претендент. Детально напишіть вимоги до фахівця, а потім вкажіть переваги компанії. Дуже важливо описувати конкретні критерії:
- Суть проєкту. Програмістам важливі цікаві завдання. Тому потрібно чесно розповідати про проєкт.
- Рівень доходу. Обов'язково враховуйте вилку зарплати та пропозиції від конкурентів. Цілком можливо, що хороший програміст піде у компанію з великим оффером. Тому обов'язково обговоріть із замовником можливість збільшення ставки, премії та бонуси, якими можна зацікавити претендента.
- Можливості кар'єрного зростання. Змалюйте кандидату перспективи просування кар'єрними сходами в компанії замовника.
- Робота онлайн або в офісі. Більшість Java-розробників віддають перевагу вільному графіку та роботі «на віддаленні». Проте деяким більше подобається робота в офісі – який вибір зробить програміст, передбачити важко.
- Умови роботи в офісі. Більшість IT-компаній пропонують своїм працівникам не лише сучасний офіс, а й різні «плюшки» – ігрові кімнати, спортзал, щомісячні тімбілдінги чи інші цікаві умови. Це може відіграти вирішальну роль у виборі компанії.
- Команда. «Молодий та дружний колектив» – заїжджена фраза. Однак айтішники дуже люблять спілкуватися в компанії, особливо коли всі на одній хвилі. Хороший колектив – це важливо.
- Соціальний пакет. Ще одна важлива деталь – більшість розробників дуже цінують стабільні та гарантовані умови праці.
Спочатку розглядайте резюме та профіль, а потім надішліть кандидату лист на електронну адресу або до месенджера. Якщо найближчим часом відповіді не було, можна нагадати про себе телефонним дзвінком. Здобувач попросив час на роздуми? Погодьте, коли ви зможете зв'язатися з кандидатом повторно.
Де розміщувати оголошення
Існує чимало платформ, на яких ви можете розміщувати оголошення про пошук як Java-розробників, так і інших фахівців, наприклад, UX /UI designer. Найбільш популярні – це:
- додаток або сайт LinkedIn;
- сайти для пошуку роботи;
- Телеграм-канали;
- групи у Facebook;
- сторінки в Instagram;
- іноземні сайти – GitHub, Djinni, Hired, AngelList, Glassdoor, CrunchBoard;
- корпоративний сайт компанії.
Також можна використовувати альтернативні джерела пошуку, наприклад, професійні форуми для IT-фахівців.
Стратегія пошуку Java-розробників
Стратегія пошуку Java-розробників стандартна: розміщення вакансій на актуальних сайтах та сервісах, збір відгуків, активний пошук. Також можна скористатися точним оператором для пошуку Google. Використовуйте такі ключові слова та такі коди:
- site – для пошуку на конкретному сайті.
- Filetype – шукати файли певного формату.
- AND – знайти сторінки з усіма вказаними ключовими словами.
- OR – охопити однакові категорії, які називаються різними словами.
- NOT або "-" – виключити з пошуку непотрібні слова чи фрази.
- Intitle – шукати тільки в заголовках.
- лапки "..." – для пошуку точних фраз
- дужки (...) – групувати частини запиту та розставляти пріоритети.
Вихідний рядок може виглядати так: (intitle: резюме OR inurl:resume) ("Java developer" OR "Java розробник") -job -jobs -вакансія -вакансії -sample -examples –приклад.
Можна додавати конкретні критерії – профілі, міста, сайти, досвід роботи та інші запити.
Наші поради допоможуть вам швидко і результативно знайти не тільки Java-розробників, але й інших фахівців, наприклад, фахівців c-levelа.