C-Level

Керівниками рівня С називають перших осіб компанії, топменеджерів і тих, хто безпосередньо підпорядковується директору. У різних компаніях посада цього фахівця може називатися по-різному, але суть його роботи полягає у повній відповідальності за стратегію компанії. C-Level може очолювати певну функцію або бізнес-проєкт.

На перший погляд може здатися, що знайти керівника відділу або компанії буде набагато простіше, ніж, наприклад, Senior-програміста. Але топових керівників значно менше, аніж розробників. До того ж вакансії такого рівня часто конфіденційні, їх не розміщують у відкритому доступі, що ускладнює пошук потрібного фахівця. Тут і роботодавцям, і кандидатам допоможе рекрутингове агентство.

 

Для С-Level важливо розуміти, як працює бізнес загалом, а не лише конкретний продукт. Для отримання підприємницького досвіду буде корисною участь в стартапі, створення власного бізнесу. Незважаючи на попит на вже сформованих досвідчених фахівців, часто потрібен C-Level, який прагне постійного розвитку та нових знань. Це дозволяє удосконалювати роботу над проєктами і покращувати порозуміння з командою.

 

Обов'язки і функції C-level фахівців:


CEO (Chief Executive Officer)

Це керівник, лідер, що відповідає за бізнес-процеси в команді, бере на себе всі зобов'язання перед власником бізнесу, інвесторами, вирішує складні робочі завдання. Від нього залежить розвиток бізнесу, адже саме СЕО задає вектор роботи і зростання.


СОО (Chief Operating Officer)

Зона відповідальності СОО – реалізація стратегії, яку сформував СЕО. Цей фахівець також організовує раціональне використання ресурсів: вибудовує, оптимізує, автоматизує процеси і мінімізує витратну частину компанії.


CTO (Chief Technology Officer)

Відповідає за технічний бік реалізації бізнес-процесів у компанії. Також СТО будуть корисні навички роботи з командою і управління бізнес-процесами. За статистикою, більшість СТО «доростають» до цієї посади з проджект-менеджерів і техлідів.


СМО (Chief Marketing Officer)

Відповідає за впізнаваність бренду, відокремлення від конкурентів і залучення нових клієнтів. СМО потрібно зрозуміти місце компанії на ринку, визначити маркетингові цілі, сегментування і позиціонування, створити і реалізувати ефективну маркетингову стратегію. У маркетинг-директора повинні бути повноваження впливати на продукт і ухвалювати стратегічні рішення спільно з іншими C-Level.


CFO (Chief Financial Officer)

Зона відповідальності фінансового директора – прибутковість і маржинальність компанії. CFO повинен проактивно і самостійно пропонувати найкращі рішення з побудови бізнес-моделі, забезпечення прибутковості, пошуку інвестицій. А потім – керувати процесом впровадження цих рішень. Для цього потрібно вміти перевести їх у чіткі завдання, донести до потрібних працівників і здійснити моніторинг виконання. Технологічність і аналітичність – важливі компетенції для CFO.


HRD (Human Resources Director/Chief People Officer)

Формує команду і стратегію управління нею, розробляє необхідні документи і процедури, відповідає за найом, оцінку, мотивацію і навчання працівників, вибудовує бренд роботодавця. Визначає корпоративну культуру компанії і допомагає бізнесу зростати, в ідеалі – це бізнес-партнер. HRD повинен бути зрілою проактивною особистістю, мати лідерські якості, бачити проблемні зони і пропонувати шляхи вирішення складних питань.

Катерина  Осадчук
Co-CEO
Досвід роботи: 10 років
Англійська (Advanced)
Повна зайнятість
Досвід роботи: 10
Англійська (Advanced)
Повна зайнятість