C-Level

Керівниками рівня С називають перших осіб компанії, топменеджерів і тих, хто безпосередньо підпорядковується директору. У різних компаніях посада цього фахівця може називатися по-різному, але суть його роботи полягає у повній відповідальності за стратегію компанії. C-Level може очолювати певну функцію або бізнес-проєкт.

На перший погляд може здатися, що знайти керівника відділу або компанії буде набагато простіше, ніж, наприклад, Senior-програміста. Але топових керівників значно менше, аніж розробників. До того ж вакансії такого рівня часто конфіденційні, їх не розміщують у відкритому доступі, що ускладнює пошук потрібного фахівця. Тут і роботодавцям, і кандидатам допоможе рекрутингове агентство.

 

Для С-Level важливо розуміти, як працює бізнес загалом, а не лише конкретний продукт. Для отримання підприємницького досвіду буде корисною участь в стартапі, створення власного бізнесу. Незважаючи на попит на вже сформованих досвідчених фахівців, часто потрібен C-Level, який прагне постійного розвитку та нових знань. Це дозволяє удосконалювати роботу над проєктами і покращувати порозуміння з командою.

 

Обов'язки і функції C-level фахівців:


CEO (Chief Executive Officer)

Це керівник, лідер, що відповідає за бізнес-процеси в команді, бере на себе всі зобов'язання перед власником бізнесу, інвесторами, вирішує складні робочі завдання. Від нього залежить розвиток бізнесу, адже саме СЕО задає вектор роботи і зростання.


СОО (Chief Operating Officer)

Зона відповідальності СОО – реалізація стратегії, яку сформував СЕО. Цей фахівець також організовує раціональне використання ресурсів: вибудовує, оптимізує, автоматизує процеси і мінімізує витратну частину компанії.


CTO (Chief Technology Officer)

Відповідає за технічний бік реалізації бізнес-процесів у компанії. Також СТО будуть корисні навички роботи з командою і управління бізнес-процесами. За статистикою, більшість СТО «доростають» до цієї посади з проджект-менеджерів і техлідів.


СМО (Chief Marketing Officer)

Відповідає за впізнаваність бренду, відокремлення від конкурентів і залучення нових клієнтів. СМО потрібно зрозуміти місце компанії на ринку, визначити маркетингові цілі, сегментування і позиціонування, створити і реалізувати ефективну маркетингову стратегію. У маркетинг-директора повинні бути повноваження впливати на продукт і ухвалювати стратегічні рішення спільно з іншими C-Level.


CFO (Chief Financial Officer)

Зона відповідальності фінансового директора – прибутковість і маржинальність компанії. CFO повинен проактивно і самостійно пропонувати найкращі рішення з побудови бізнес-моделі, забезпечення прибутковості, пошуку інвестицій. А потім – керувати процесом впровадження цих рішень. Для цього потрібно вміти перевести їх у чіткі завдання, донести до потрібних працівників і здійснити моніторинг виконання. Технологічність і аналітичність – важливі компетенції для CFO.


HRD (Human Resources Director/Chief People Officer)

Формує команду і стратегію управління нею, розробляє необхідні документи і процедури, відповідає за найом, оцінку, мотивацію і навчання працівників, вибудовує бренд роботодавця. Визначає корпоративну культуру компанії і допомагає бізнесу зростати, в ідеалі – це бізнес-партнер. HRD повинен бути зрілою проактивною особистістю, мати лідерські якості, бачити проблемні зони і пропонувати шляхи вирішення складних питань.

Юлія  Кріль
Директор виробництва
Київ,
Досвід роботи: 5 років
Англійська (Intermediate)
Повна зайнятість
Юлія  Кріль
Vice President of Business Operations
Remote,
Досвід роботи: 4 роки
Англійська (Upper-intermediate)
Англійська (Advanced)
Повна зайнятість
Юлія  Кріль
Head of ecommerce/Комерційний директор
Київ,
Досвід роботи: 5 років
Повна зайнятість
Марта Стопець
CTO
Remote,
Досвід роботи: 10 років
Англійська (Advanced)
Повна зайнятість
Київ,
Досвід роботи: 5
Англійська (Intermediate)
Повна зайнятість
Remote,
Досвід роботи: 4
Англійська (Upper-intermediate)
Англійська (Advanced)
Повна зайнятість
Київ,
Досвід роботи: 5
Повна зайнятість

Запитання про рекрутинг C-Level-фахівців

INDIGO Tech Recruiters часто запитують про пошук C-Level-фахівців – як таланти, так і роботодавці. Ми зібрали відповіді на найпоширеніші з них.

1. Як знайти хорошого C-Level?

З такими запитами краще звернутися до рекрутингового агентства, оскільки на сайтах з пошуку роботи навряд чи можна зустріти кандидатури подібного рівня. Часто для закриття таких позицій також використовується особистий нетворкінг топменеджерів компанії.
Насамперед він повинен бути хорошим керівником. Досвід роботи, безперервний особистісний розвиток, відповідальність і розвинені комунікативні навички – ще кілька важливих критеріїв відбору. Стане в пригоді також вміння сформувати команду з нуля або налаштувати ефективну роботу вже тієї, що існує. Розгорнутий список вимог формується індивідуально та залежить від типу компанії і певної посади, адже C-Level – це збірна назва відразу для декількох різних посад.
Ми регулярно робимо зарплатні огляди, результати яких публікуємо в ЗМІ і в нашому блозі – там ми показуємо точні цифри для кожної позиції і їхній взаємозв'язок з іншими факторами. Дохід C-Level найчастіше стартує від декількох тисяч доларів на місяць, іноді досягаючи і п'ятизначних сум. Зарплата C-Level часто прив'язана до виконання KPI, які знову-таки індивідуальні для кожної позиції.
За результатами наших щорічних опитувань, керівники найбільше мотивовані професійним зростанням, рівнем заробітної плати (зокрема бонусом від бізнес-показників компанії), свободою в ухваленні рішень і їх реалізації, культурою довіри в компанії, гнучким графіком, грамотним та ефективним менеджментом.