Support Engineer – це фахівець із технічної підтримки продуктів компанії (та їхніх оновлень). Зазвичай цей спеціаліст входить до складу служби техпідтримки. Вважається посадою, перспективною з погляду розвитку кар'єри в ІТ-індустрії, адже дозволяє отримати різноплановий досвід і водночас не вимагає великого стажу (здебільшого від 2 років).
Обов'язки Support Engineer
Ключова функція фахівця та цій посаді – розгляд заявок від користувачів продукту. В залежності від змісту звернення, Support Engineer може або розв'язати питання самостійно, або якщо воно поза зоною його компетенції – передати спеціалістам відповідного профілю.
Насамперед до Support Engineer звертаються щодо вирішення нюансів, які не були виявлені та виправлені на етапі тестування. Наскільки тісний безпосередній контакт із клієнтами – залежить від компанії, структури служби підтримки та продукту. Наприклад, у колл-центрі – це постійна пряма комунікація (обробка запитів, уточнення інформації, консультування щодо типових питань тощо). А якщо йдеться про іншу категорію фахівців – власне розробників продукту, завдання яких – виправляти критичні проблеми, завдання для них фіксують насамперед багтрекери.
Support Engineer: основні скіли
Зазвичай на цій позиції вимагаються технічні скіли, проте який рівень потрібен – залежить від особливостей вакансії. Наприклад, співробітникам першої лінії підтримки зазвичай достатньо технічних знань, щоб відповідати на типові прості питання.
Щодо софт-скілів, чим більш тісна комунікація з користувачами – тим більше в ціні соціальні навички, стресостійкість та здатність швидко включатися та розв'язувати проблеми (або залучати потрібних фахівців у компанії).
Чим складніший рівень завдань – тим більше вимог. Так, у багатьох вакансіях зазначені базові знання програмування та баз даних, а також інструментів, які відповідають специфіці комунікацій із користувачами в певній компанії (наприклад, це можуть бути чати, телефонний зв'язок чи тікети). Також популярна вимога – володіння англійською на високому рівні (передусім – розмовні навички).
1. На які скіли, крім технічних, звертають увагу рекрутери при пошуку Support Engineer?
2. Чи підходить позиція Support Engineer для початку кар'єри?
3. З якими обмеженнями при пошуку роботи можуть стикатися Support Engineer?