Digital marketing

Digital marketing, він же – цифровий маркетинг – охоплює безліч напрямків. Це маркетинг як в інтернеті, так і завдяки мобільним технологіям (наприклад, SMS-розсилка і реклама в мобільних застосунках), на цифровому телебаченні, по онлайн-радіо і навіть в терміналах самообслуговування. Можливих маркетингових каналів і інструментів так багато, що один фахівець не може детально вивчити їх усі.


Найбільш універсальна позиція – Digital Marketing Manager, або Digital Marketer. Цей фахівець, як правило, знається на принципах роботи з багатьма каналами та напрямками, що дозволяє йому сформувати стратегію, виконувати частину роботи самостійно і залучати підрядників для окремих завдань.


Іноді компанії краще найняти відразу цілу команду фахівців у сфері digital marketing.

Обов'язки Digital Marketing Managera

Завдання Digital Marketing Manager відрізняються залежно від компанії. Частина його завдань може доручатися членам маркетингової команди, що спеціалізуються на окремих сферах, або зовнішнім підрядникам:

  • аналіз: цільової аудиторії, поведінки відвідувачів сайту, тих, хто підписався на сторінки в соцмережах, конкурентів;
  • створення маркетингової стратегії та стратегій для окремих напрямків маркетингу (контент-маркетингової, наприклад);
  • підбір оптимальних каналів (наприклад, онлайн-, мобільний, SMS-маркетинг) і інструментів для реалізації стратегії (контекстна реклама, SMM, e-mail-маркетинг, контент-маркетинг тощо);
  • планування рекламних кампаній у різних маркетингових каналах;
  • здійснення SEO-оптимізації сайту (створення семантичного ядра, поліпшення структури сайту, оптимізація контенту тощо);
  • підготовка email-розсилок;
  • SMM: підготовка контенту, таргетингової реклами у Facebook, YouTube, Instagram;
  • робота з відеоконтентом;
  • моніторинг ключових маркетингових метрик: коефіцієнта конверсії (CR), вартості залучення клієнта (CAC), коефіцієнта утримання клієнтів (CRR), довічної цінності клієнта (CLV або LTV), рейтингу кліків (CTR) та інших;
  • забезпечення послідовного, єдиного бренд-меседжу у всіх каналах;
  • створення та моніторинг аналітичної таблиці (дешборду) для маркетингу;
  • спільна робота з дизайнерами, продакт-менеджерами, відділом продажу і іншими фахівцями.

 

Спеціаліст цифрового маркетингу - основні скіли

Крім знань і навичок у сфері цифрового маркетингу (принципи SMM, SEO, створення і оптимізації різноманітного контенту, зокрема відео), стане у пригоді володіння такими інструментами:

  • інструменти для налаштування контекстної реклами (Google Ads);
  • сервіси аналітики та візуалізації даних (Google Analytics, Netpeak Spider тощо);
  • сервіси для e-mail-маркетингу, наприклад, MailChimp;
  • інструменти для оптимізації вебсайту: Optimizely, Visual Website Optimizer або Oracle Maxymiser;
  • платформи для автоматизації маркетингових процесів (наприклад, Marketo, HubSpot);
  • сервіси аналітики контенту (наприклад, Content track).


Перевагою будуть навички роботи з CMS (найпоширеніші рушії – WordPress і Joomla).

 

Серед особистих якостей найголовніші – багатозадачність, аналітичний розум, вміння делегувати й організовувати робочі процеси, а також розвинені комунікативні навички.

Марта Стопець
Head of Acquisition
Remote,
Кіпр,
Досвід роботи: 5 років
Англійська (Advanced)
Повна зайнятість
Юлія  Кріль
Head of Marketing (Global & U.S. Market)
Remote,
Досвід роботи: 5 років
Англійська (Advanced)
Повна зайнятість
Remote,
Кіпр,
Досвід роботи: 5
Англійська (Advanced)
Повна зайнятість
Remote,
Досвід роботи: 5
Англійська (Advanced)
Повна зайнятість