Digital marketing

Digital marketing, він же – цифровий маркетинг – охоплює безліч напрямків. Це маркетинг як в інтернеті, так і завдяки мобільним технологіям (наприклад, SMS-розсилка і реклама в мобільних застосунках), на цифровому телебаченні, по онлайн-радіо і навіть в терміналах самообслуговування. Можливих маркетингових каналів і інструментів так багато, що один фахівець не може детально вивчити їх усі.


Найбільш універсальна позиція – Digital Marketing Manager, або Digital Marketer. Цей фахівець, як правило, знається на принципах роботи з багатьма каналами та напрямками, що дозволяє йому сформувати стратегію, виконувати частину роботи самостійно і залучати підрядників для окремих завдань.


Іноді компанії краще найняти відразу цілу команду фахівців у сфері digital marketing.

Обов'язки Digital Marketing Managera

Завдання Digital Marketing Manager відрізняються залежно від компанії. Частина його завдань може доручатися членам маркетингової команди, що спеціалізуються на окремих сферах, або зовнішнім підрядникам:

  • аналіз: цільової аудиторії, поведінки відвідувачів сайту, тих, хто підписався на сторінки в соцмережах, конкурентів;
  • створення маркетингової стратегії та стратегій для окремих напрямків маркетингу (контент-маркетингової, наприклад);
  • підбір оптимальних каналів (наприклад, онлайн-, мобільний, SMS-маркетинг) і інструментів для реалізації стратегії (контекстна реклама, SMM, e-mail-маркетинг, контент-маркетинг тощо);
  • планування рекламних кампаній у різних маркетингових каналах;
  • здійснення SEO-оптимізації сайту (створення семантичного ядра, поліпшення структури сайту, оптимізація контенту тощо);
  • підготовка email-розсилок;
  • SMM: підготовка контенту, таргетингової реклами у Facebook, YouTube, Instagram;
  • робота з відеоконтентом;
  • моніторинг ключових маркетингових метрик: коефіцієнта конверсії (CR), вартості залучення клієнта (CAC), коефіцієнта утримання клієнтів (CRR), довічної цінності клієнта (CLV або LTV), рейтингу кліків (CTR) та інших;
  • забезпечення послідовного, єдиного бренд-меседжу у всіх каналах;
  • створення та моніторинг аналітичної таблиці (дешборду) для маркетингу;
  • спільна робота з дизайнерами, продакт-менеджерами, відділом продажу і іншими фахівцями.

 

Спеціаліст цифрового маркетингу - основні скіли

Крім знань і навичок у сфері цифрового маркетингу (принципи SMM, SEO, створення і оптимізації різноманітного контенту, зокрема відео), стане у пригоді володіння такими інструментами:

  • інструменти для налаштування контекстної реклами (Google Ads);
  • сервіси аналітики та візуалізації даних (Google Analytics, Netpeak Spider тощо);
  • сервіси для e-mail-маркетингу, наприклад, MailChimp;
  • інструменти для оптимізації вебсайту: Optimizely, Visual Website Optimizer або Oracle Maxymiser;
  • платформи для автоматизації маркетингових процесів (наприклад, Marketo, HubSpot);
  • сервіси аналітики контенту (наприклад, Content track).


Перевагою будуть навички роботи з CMS (найпоширеніші рушії – WordPress і Joomla).

 

Серед особистих якостей найголовніші – багатозадачність, аналітичний розум, вміння делегувати й організовувати робочі процеси, а також розвинені комунікативні навички.

Марта Стопець
Head of Digital Marketing
Remote,
Досвід роботи: 5 років
Англійська (Advanced)
Повна зайнятість
Remote,
Досвід роботи: 5
Англійська (Advanced)
Повна зайнятість

Запитання про пошук фахівців у сфері Digital Marketing

INDIGO Tech Recruiters часто запитують про пошук фахівців у сфері digital marketing. Ми зібрали відповіді на найпоширеніші запитання.

1. Які головні завдання Digital Marketing Manager?

Головні завдання Digital-маркетолога визначають по-різному, але зазвичай це три компоненти: визначити цільову аудиторію та її потреби, розробити маркетингову стратегію, забезпечити її реалізацію завдяки конкретним інструментам.
Кількістю каналів, з якими працює фахівець. Digital-маркетолог використовує для просування не лише інтернет, як онлайн-маркетолог, а й SMS. Якщо необхідно – ТБ і радіо, термінали самообслуговування та інші канали.
Якщо хочете почати з одного каналу, «спробувати», а потім поступово розширюватися – достатньо SMM-ника або PPC-ника. Якщо хочете відразу розробляти більш глобальну стратегію, але впевнені, що достатньо просування в інтернеті – варто найняти онлайн-маркетолога. А якщо ви впевнені, що ваша аудиторія може бути в різних цифрових каналах, не лише онлайн, – вам потрібен Digital Marketing Manager.
Насамперед потрібно шукати не тільки за назвою «Digital Marketing Manager». Навіть якщо вам потрібно просування не лише в інтернеті, спробуйте шукати «онлайн-маркетолога». Багато професіоналів вважають за потрібне вказувати більш популярну назву посади, але описати свій досвід роботи з іншими каналами у відповідному розділі. Також при пошуку важливо звернути увагу на портфоліо проєктів і реалізовані кейси. Хороший Digital-маркетолог – як правило, фахівець з великим досвідом, який може надати приклади успішних проєктів.