Обов'язки Digital Marketing Managera
Завдання Digital Marketing Manager відрізняються залежно від компанії. Частина його завдань може доручатися членам маркетингової команди, що спеціалізуються на окремих сферах, або зовнішнім підрядникам:
- аналіз: цільової аудиторії, поведінки відвідувачів сайту, тих, хто підписався на сторінки в соцмережах, конкурентів;
- створення маркетингової стратегії та стратегій для окремих напрямків маркетингу (контент-маркетингової, наприклад);
- підбір оптимальних каналів (наприклад, онлайн-, мобільний, SMS-маркетинг) і інструментів для реалізації стратегії (контекстна реклама, SMM, e-mail-маркетинг, контент-маркетинг тощо);
- планування рекламних кампаній у різних маркетингових каналах;
- здійснення SEO-оптимізації сайту (створення семантичного ядра, поліпшення структури сайту, оптимізація контенту тощо);
- підготовка email-розсилок;
- SMM: підготовка контенту, таргетингової реклами у Facebook, YouTube, Instagram;
- робота з відеоконтентом;
- моніторинг ключових маркетингових метрик: коефіцієнта конверсії (CR), вартості залучення клієнта (CAC), коефіцієнта утримання клієнтів (CRR), довічної цінності клієнта (CLV або LTV), рейтингу кліків (CTR) та інших;
- забезпечення послідовного, єдиного бренд-меседжу у всіх каналах;
- створення та моніторинг аналітичної таблиці (дешборду) для маркетингу;
- спільна робота з дизайнерами, продакт-менеджерами, відділом продажу і іншими фахівцями.
Спеціаліст цифрового маркетингу - основні скіли
Крім знань і навичок у сфері цифрового маркетингу (принципи SMM, SEO, створення і оптимізації різноманітного контенту, зокрема відео), стане у пригоді володіння такими інструментами:
- інструменти для налаштування контекстної реклами (Google Ads);
- сервіси аналітики та візуалізації даних (Google Analytics, Netpeak Spider тощо);
- сервіси для e-mail-маркетингу, наприклад, MailChimp;
- інструменти для оптимізації вебсайту: Optimizely, Visual Website Optimizer або Oracle Maxymiser;
- платформи для автоматизації маркетингових процесів (наприклад, Marketo, HubSpot);
- сервіси аналітики контенту (наприклад, Content track).
Перевагою будуть навички роботи з CMS (найпоширеніші рушії – WordPress і Joomla).
Серед особистих якостей найголовніші – багатозадачність, аналітичний розум, вміння делегувати й організовувати робочі процеси, а також розвинені комунікативні навички.