Digital marketing, він же – цифровий маркетинг – охоплює безліч напрямків. Це маркетинг як в інтернеті, так і завдяки мобільним технологіям (наприклад, SMS-розсилка і реклама в мобільних застосунках), на цифровому телебаченні, по онлайн-радіо і навіть в терміналах самообслуговування. Можливих маркетингових каналів і інструментів так багато, що один фахівець не може детально вивчити їх усі.
Завдання Digital Marketing Manager відрізняються залежно від компанії. Частина його завдань може доручатися членам маркетингової команди, що спеціалізуються на окремих сферах, або зовнішнім підрядникам:
Крім знань і навичок у сфері цифрового маркетингу (принципи SMM, SEO, створення і оптимізації різноманітного контенту, зокрема відео), стане у пригоді володіння такими інструментами:
Перевагою будуть навички роботи з CMS (найпоширеніші рушії – WordPress і Joomla).
Серед особистих якостей найголовніші – багатозадачність, аналітичний розум, вміння делегувати й організовувати робочі процеси, а також розвинені комунікативні навички.
INDIGO Tech Recruiters часто запитують про пошук фахівців у сфері digital marketing. Ми зібрали відповіді на найпоширеніші запитання.
1. Які головні завдання Digital Marketing Manager?
2. Чим відрізняється онлайн-маркетолог від Digital-маркетолога?
3. Як визначитися, найняти діджитал-маркетолога чи фахівця більш вузької спеціалізації – наприклад, SMM-ника або PPC-ника?
4. Як знайти хорошого Digital Marketing Manager?