Як знайти хорошого копірайтера для свого проекту

Twitter
Linkedin
Facebook
Telegram

Тексти – основа якісного маркетингу. Саме правильні слова у рекламі, профілі соцмережі або на сторінці компанії в інтернеті привертають увагу клієнтів та підштовхують їх до купівлі товару чи послуги.

Просто написаного тексту мало – важливою є унікальність, наявність ключових слів, перевірена інформація, заклик до дії, видача сторінки в пошукових системах. Тому компанії не пишуть тексти самі, а звертаються до послуг професійних копірайтерів. Де знайти хорошого фахівця? На це питання відповідають фахівці компанії Indigo Tech Recruiters.

Де шукають копірайтера

Отже, ви вирішили, що вам неодмінно потрібен талановитий копірайтер. Де знайти фахівця? Найпростіше шукати професіонала на таких сервісах:

  • Біржа фрилансу. Існує кілька спеціалізованих сайтів, де можна знайти талановитих копірайтерів. На них реєструються виконавці та замовники. Ви можете переглянути портфоліо, оцінити рейтинг фахівця, почитати відгуки про його роботу. На біржі є копірайтери різного рівня підготовки – новачки, фахівці середнього рівня та професіонали. Від цього залежить і ціна, яку вимагають копірайтери за тексти. Всі фахівці проходять тестування на знання мови та орфографії, тому помилки у текстах, як правило, відсутні. Понад те, вирішення будь-яких спірних моментів бере на себе адміністрація біржі. Ви можете вибрати фахівця, який повністю відповідає вимогам.

У роботі бірж є й мінуси – ви повинні платити за послуги сайту та безпеку угоди.

  • Сайти з пошуку роботи. Ви можете опублікувати свою вакансію з вимогами або ознайомитись з резюме та портфоліо копірайтерів, які вони залишають на сайті. Плюс у тому, що ви можете знайти професіонала на довгу чи тимчасову співпрацю, вибрати фахівця з вузької сфери (наприклад, копірайтера-медика). Також на сервісах часто реєструються фрилансери. З мінусів – на сайтах немає відгуків та рейтингу фахівців.
  • Соціальні мережі. Instagram, Facebook, Telegram, LinkedIn – канали, де шукають професійних копірайтерів. Ви відразу ж зможете ознайомитись з профілем автора або розмістити своє оголошення про вакансію. З недоліків – треба витратити багато часу на відбір кандидатів.
  • Агентства копірайтингу. Один з найзручніших способів пошуку копірайтера. Тут зібрано професіоналів, які спеціалізуються на тих чи інших темах. До того, у студії працюють сео-фахівці та редактори, завдяки яким текст доводиться до ідеалу. Вам слід лише поставити завдання та отримати готові статті – швидко та зручно. Студія відповідає за терміни виконання завдань, відповідність текстів завданням.

Один із мінусів агентства – ви повинні платити не лише копірайтеру, а й за послуги фірми, а це дорожче, ніж якби ви звернулися до фахівця безпосередньо. Однак і якість текстів буде набагато вищою.

  • Форуми вебмайстрів або SEO-фахівців. Варіант, про який мало хто знає. Тут можна знайти досвідчених копірайтерів, які пишуть на різні теми. У фахівців є рейтинги та статус. Ви пишете оголошення - на нього відгукуються професіонали. Спілкуєтеся з кандидатами, що сподобалися, і домовляєтеся про оплату.

Знайти копірайтерів можна і за рекомендацією друзів або знайомих, які користувалися послугами професіоналів.

Список місць, де реєструються професійні копірайтери, великий – зважте всі плюси та мінуси та оберіть гідного кандидата.

Критерії вибору копірайтера

Перш ніж розпочати пошук копірайтера, визначтеся з основними вимогами до кандидата:

  • Перспективи роботи. Визначтеся, чи шукаєте ви копірайтера на довгострокову роботу, чи вам потрібен фахівець, який напише кілька текстів, зробить одиночний проєкт. У першому випадку є сенс взяти професіонала до штату, у другому – звернутися до фрилансера.
  • Професіоналізм. Кожен роботодавець прагне найняти досвідченого фахівця, проте є тематики, в яких освіта важливіша за досвід. Копірайтери діляться на універсалів та вузькопрофільних. Перші пишуть на різні тематики – переважно SEO-тексти для інтернет-магазинів або інформаційні статті. Вузькопрофільні спеціалізуються на окремих тематиках – психологія, медицина, юриспруденція та інші вузькі спеціальності.
  • Мова. Найкраще наймати автора, який пише рідною мовою або володіє їй досконало.
  • Досвід роботи. Деякі новачки пишуть не гірше за професіоналів – тут важливо дивитися на якість тексту.

Виходячи з запитів, ви зрозумієте, де краще знайти копірайтера для вашого проєкту. Обов'язково погодьте кандидатуру з діджитал-маркетологом.

Де знайти англомовного копірайтера

Багато роботодавців роблять одну й ту саму помилку: довіряють написання текстів іноземною мовою людям, які вказують відповідну навичку в резюме. Проте знати мову та вміти на ній писати – дві різні речі (не кожен зможе написати хорошу статтю російською, чи не так?). Тому при пошуку англомовного копірайтера обов'язково звертайте увагу на досвід роботи.

Якщо ви володієте англійською на достатньому рівні, зайдіть на іноземні біржі фрилансу, наприклад Upwork. Принцип їх роботи не відрізняється від українських. Також можна спробувати знайти професіоналів на Facebook або на LinkedIn.

Як вибрати кращого кандидата: критерії оцінки автора

Ви відібрали кілька резюме, які здалися вам цікавими. Як вибрати найкращого? Зверніть увагу на такі критерії:

  • Ознайомтеся з портфоліо. Якщо його немає в резюме, попросіть кандидата вислати кілька текстів на цікаві для вас тематики. Так ви ознайомитеся зі стилем та грамотністю автора, його вмінням зацікавити читача.
  • Особисто поспілкуйтеся з претендентом на посаду. Чи точно він відповідає на запитання? Чи комфортно вам спілкуватися з цією людиною?
  • Тестове завдання.Щоб перевірити професіоналізм автора, обов'язково запропонуйте виконати тестове завдання. Буває так, що портфоліо вам подобається, а текст на вашу тему – ні. Також така перевірка допоможе не потрапити на шахраїв або недобросовісних копірайтерів.

Тестова стаття покаже, наскільки відповідально людина підійшла до написання тексту, як розкрила тему, вписала ключові слова, зацікавила читача. Пробний іспит має бути невеликим – обов'язково пропишіть усі вимоги до тексту – перевірка на унікальність, ключові слова, заспам. Як правило, таке завдання не оплачується, проте врахуйте, що досвідчені копірайтери рідко погоджуються працювати безкоштовно. Тому краще передбачити хоч би невелику оплату. Готуйте одне завдання для всіх копірайтерів - так ви можете порівняти тексти. Потім оберіть одного або більше для вашого проєкту.

Хороший копірайтер має бути не лише професіоналом у галузі написання текстів. Грамотність, старанність, відповідальність, ввічливість у комунікації та пунктуальність – ці якості дуже важливі для професіонала. Працювати із такими людьми – одне задоволення.

Команда Indigo Tech Recruiters продовжує ділитися з вами цікавими новинами у різних галузях. Ви можете прочитати багато цікавого про роботу рекрутера, HR та інших фахівців. Залишайтеся з нами!

Інфо
Автор статті: SEO InWeb
1537 Переглядів
Категорія Рекрутинг
30.05.2022