Baby, hush-hush: 8 рятівних практик проти інформаційного тиску

Twitter
Linkedin
Facebook
Telegram

Ми щодня споживаємо в рази більше інформації, ніж здатні опрацювати — з гаджетів та від людей, за своїм бажанням та проти нього. Така інформаційна ненажерливість призводить до ментальної перевтоми і падіння продуктивності

Команда HR Развитие Досуг

Ми щодня споживаємо в рази більше інформації, ніж здатні опрацювати — з гаджетів та від людей, за своїм бажанням та проти нього. Така інформаційна ненажерливість призводить до ментальної перевтоми і падіння продуктивності. Як вберегти себе і свою команду в інформаційних лещатах? Ось кілька порад від рекрутингового агентства Indigo.

Влаштувати діджитал-детокс

Baby, hush-hush: 8 рятівних практик проти інформаційного тиску

Свідома відмова від використання гаджетів та інших джерел інформації. Чим частіше і надовше це робити — тим краще, але можливості різні: для когось не проблема виїхати на ретрит у гори з вимкненим смартфоном, а для когось півгодинки за містом — це вже подвиг. Надзвичайно корисна практика, перш за все завдяки можливості усвідомити ступінь своєї залежності від технологій. Тепла бесіда, світанок над морем, пташки співають — а рука все одно тягнеться до кишені? Здається, час переглянути свої стосунки з гаджетами і замислитися: то хто ким керує? До речі, такий відпочинок — тренд і серед роботодавців: на корпоративних заходах керівники заохочують людей обходитися без гаджетів, а натомість пропонують інші цікаві заняття — оздоровчі або соціально корисні.

Встановити таймер

Є безліч гаджетів, додатків на програм, які дозволяють проаналізувати, скільки часу ми проводимо, наприклад, у соцмережах. А також — обмежувати доступ до них для самого себе (блокувати певні ресурси на час роботи). Це допомагає, по-перше, вполювати шкідливих хронофагів — тобто ресурси, які крадуть час, а по-друге — вчитися споживати менше зайвої інформації.

Керувати френд-стрічкою

Baby, hush-hush: 8 рятівних практик проти інформаційного тиску

Нас формує оточення, зокрема — онлайн. Тож створювати його варто усвідомлено: додавати у перелік друзів і регулювати інформацію, яку ми хочемо отримувати. В соціальних мережах можна робити налаштування — від кого ви хочете отримувати оновлення, а чиї політичні меми/рецепти запашних сирників/фейки дворічної давнини просто засмічують інформаційний простір. Отримуйте корисні і цікаві для себе новини.

Провести ревізію «інфо-звалищ»

У кожному домі є місце, де накопичується мотлох — шафа, підвіконня або стілець. У нашому інформаційному оточенні відбувається те ж саме, і від усього зайвого також варто позбуватися. Наприклад, пошта — відписатися від усіх непроханих розсилок. Соціальні мережі — видалитися з груп, у яких опинився випадково, тощо. Зайві сайти, підписки, додатки — усе це варто «утилізувати» і залишити необхідний мінімум каналів.

Замінити ритуали

Якщо зранку рука одразу тягнеться за телефоном — можна заздалегідь покласти замість нього гантельку. Якщо вночі неможливо заснути, доки не поскролиш стрічку новин — нехай на її місці буде склянка теплого молока, книжка або м’який ведмедик. Те саме стосується обідньої перерви, зустрічі з друзями, відпочинку наодинці з собою. Смартфон варто фізично відділити від свого тіла, поки формується звичка.

Вимикати сповіщення

Безмежні звукові сигнали додатків — ворог продуктивності і концентрації. На період, коли необхідно зосередитися на виконанні роботи, повідомлення корисно вимкнути — інакше можна годинами милуватися фотками чужих цуценят, поки власний проект перетворюється на попелище.

Baby, hush-hush: 8 рятівних практик проти інформаційного тиску

Лікуватися тишею

Нашому мозку життєво необхідна тиша — саме в такі моменти він відпочиває та впорядковує інформацію. Після активного спілкування, переговорів, 10-го інтерв’ю дуже важливо подбати про себе і подарувати собі порцію цілющої тиші. Звісно, в межах міста тиша — це умовне поняття: нас цілодобово оточує шум, який ми навіть не помічаємо. Тому якщо є шанс втекти за місто — це чудова інвестиція у власне ментальне і фізичне здоров’я.

Стежити за собою

Перевіряти інформацію, яку розповсюджуєш. Ділитися тільки тією інформацію, яка дійсно актуальна для людей. Не тегати в дописах усіх підряд, не додавати в групи без дозволу.


Необхідно також впорядковувати та керувати інформацією в команді — стежити за регулярністю, кількістю, змістом, щоб людям було простіше запам’ятовувати та використовувати дійсно важливі речі. А як ви керуєте власним інформаційним середовищем? Поділіться лайфхаками у коментарях :)


автор: Катя Маєвська

Инфо
Автор: INDIGO Tech Recruiters
3287 Просмотров
21.06.2019
Похожие статьи
6 способов сделать свою компанию максимально приятным местом для работы
По результатам опроса на ДОУ, IT-специалисты высоко ценят профессиональный рост. Именно ради него 54% опрошенных выбрали сферу IT..
Добро ли пожаловал: чек-лист для «правильной» адаптации новичков
Как помочь человеку пройти тернистый путь ньюкамера, быстрее влиться в команду и выйти на нужный уровень продуктивности? Рекрутинговое агентство Indigo подготовило удобны..
«Твоя личность сливается с твоим стартапом: если все хорошо – и тебя драйвит, если плохо – ты тоже “падаешь”»: интервью с Александром Дятловым, General Manager Ukraine в Very Good Security
Сфера защиты чувствительных данных становится все перспективнее. На каком участке этот «океан» пока голубой? На какие еще ниши обратить внимание стартаперам, чтобы улетет..
От продактов и дизайнеров до back-end, QA и девопсов: как Киевстар развивает у себя команды для создания IT продуктов. Интервью с СРО Киевстар Михаилом Нестором
IT и Product направление в Украине развивается и растет постоянно. А в Киевстар решили развивать его внутри..
Прожить 6 месяцев без зарплаты: главный аналитик HUG’s рассказал о грамотном инвестировании
Финансовая грамотность — тот скилл, которого часто не хватает даже опытным профессионалам в своем деле. Мы поговорили о ней с главным аналитиком робоэдвайзера HUG'S Арте..
Как создать успешный HR-бренд. Опыт General Electric, Netflix, Google
Как компании выживают в условиях всё большей ориентации рынка труда на кандидатов? Это особенно актуально в отношении технических специалистов..
Обзор зарплат Product Roles в украинских IT компаниях
СЕО Екатерина Осадчук и команда INDIGO Tech Recruiters провели обзор заработных плат для Product Roles в IT. Напомним, что ежегодно мы выпускаем обзор заработных плат C-L..
Закрыть незакрываемое: что такое Executive search? Ищем лучших кандидатов на топовые вакансии
Что такое executive search, кому поможет и как подобрать агентство, которое поможет найти топового специалиста — разбираемся дальше...
Как захантить крутого Product Manager к себе в команду?
Со временем количество задач, проектов и команда растут, а руководитель физически не может разорваться и полноценно уследить за всем. Не утонуть в коммуникации между разн..
На ремоуте до конца 2020: как «тимбилдиться» онлайн
Позумиться, списаться, включить камеру, выключить микрофон — будем откровенны, многие порядком устали от удаленки и хотят простого офисного «пойдем на кофе?». Но условия ..
Как украинский IT-бизнес адаптируется к «карантинному» рынку: результаты опроса
Карантин и экономическая встряска усложнили работу всех отраслей и не обошли стороной IT-рынок..
«Я не жду от рекрутеров, что они будут ходить с застывшей улыбкой 24/7 и татуировкой “люблю людей”»: интервью с HR Director Ajax Systems Дарьей Назаркиной 
Украинская компания Ajax Systems разрабатывает и изготавливает умные беспроводные системы безопасности, которые покупают в 80+ странах. Бизнес масштабируется, команда быс..
«Высокий потенциал у финтех-решений, которые «откусывают» функции классических банков»: интервью с сооснователем YayPay Евгением Выборовым
Финтех — привлекательный рынок для стартапов, учитывая темпы трансформации сферы финансов
"Важно делать хорошо то, что делаешь" - диалог с Артуром Михно, со-основателем Work.ua
Нам в Indigo стало интересно, что происходит с HR-Tech сферой в Украине
“Мы стараемся сделать рекрутинг предсказуемым” - диалог с WeelWork
WeelWork - это платформа для работы с фриланс-рекрутерами и рекрутинговыми агентствами. Запустилась она в октябре 2019 - буквально месяц назад..