Загорніть, будь ласка, ще: 13 можливих переваг для продажу вакансії

Twitter
Linkedin
Facebook
Telegram

Презентувати вакансію так, щоб кандидат захотів долучитися до команди, — наразі справжнє мистецтво. Адже «прилавки» на ринку праці в IT переповнені пропозиціями, яскравими, цікавими та корисними — для гаманця і не тільки

IT Рекрутинг Собеседования Подбор персонала Найм

Презентувати вакансію так, щоб кандидат захотів долучитися до команди, — наразі справжнє мистецтво. Адже «прилавки» на ринку праці в IT переповнені пропозиціями, яскравими, цікавими та корисними — для гаманця і не тільки. Як звернути на себе увагу та залучити кандидата? З командою рекрутингового агентства Indigo розглядаємо основні фактори.

1. Всі гроші світу

Якщо зарплата вища за ринкову, більша порівняно з попередньою пропозицією, передбачає перспективу суттєвого зростання — це очевидна перевага, яка автоматично робить пропозицію привабливою. Як і додаткові фінансові переваги — бонуси, премії, участь у прибутку, опціони, а також компенсації — зокрема, овертаймів. Та не грошима єдиними.

2. Крутий менеджер

За даними дослідження Ultimate Software (опитано 2000+ працівників), половина респондентів між роботою з хорошим менеджером та на 10% більшою зарплатою оберуть перший варіант. Отже, це важливий фактор утримання, але не тільки. Враження, яке наймаючий менеджер складає ще на співбесіді, має сильний вплив на рішення щодо прийняття пропозиції. Чудово, якщо менеджер здається таким, який діє прозоро, комунікує відкрито, вміє підтримувати, цікавиться баченням іншого, може та хоче обмінюватися, а не мірятися досвідом.


Важливий момент — як саме побудована взаємодія, наприклад, хто встановлює цілі та моніторить прогрес, де фізично знаходяться лідери.

3. Цікавезний проект/продукт

Пропітчити проект треба особливо професійно: зміст та виклики, з яким стеком технологій потрібно працювати, склад та структура команди, як побудовані процеси тощо. «Цікавий» — поняття відносне. Наприклад, для фахівців початкового та мідл-рівня може стати особливо важливою можливість працювати з досвідченим ментором та отримувати нові навички, а для Senior/Lead рівня — розробка архітектури з нуля, можливість приймати відповідальні рішення тощо. Загалом виклик творить дива: якщо проект непересічний, фахівці часто закривають очі на відсутність класичних плюшок і готові на компроміси в оплаті праці (наприклад, коли йдеться про масштабні проекти в державному секторі, де рівень впливу, складність завдань та «непаханість» поля — безпрецедентні).

4. Бренд

Який кандидати на стартові позиції можуть розглядати більш поверхово — коли гучна назва та красива картинка сама собою є магнітом, адже буде дуже презентабельно виглядати в пустому CV. З досвідченими «вовками» складніше — вони мають гострий нюх та розпізнають непідтверджені обіцянки. А отже, і бренд зовнішній для них стане ласим, якщо базуватиметься на сильних позиціях бренда внутрішнього, підтвердженого думкою інсайдерів.

5. Плюшки (мотиваційний пакет)

Загорніть, будь ласка, ще: 13 можливих переваг для продажу вакансії

Від смаколиків на кухні до сігвеїв, на яких можна гасати по офісу — IT-фахівців нині можна здивувати тим, що цього всього компанія не пропонує. Ба більше: щоб залучати перш за все не мисливців за нітштяками, а тих, кому цікаві проект та команда, на етапі найму навіть не всі акцентують увагу.


Цінність плюшок — індивідуальна. Хтось щасливий ласувати капучінкою з соєвим молоком, а когось цікавить наповнення пакета медичного страхування для родини або пенсійних накопичень — зважаючи на життєві обставини. І не обов’язково в першому випадку йдеться про 18-річного джуна, а в другому — про сеньора 40+. Наприклад, дослідження свідчать, що нове покоління Z, яке вже з’являється на ринку праці, за своїми цінностями ближчі до своїх бабусь та дідусів, ніж батьків: наприклад, вони прагнуть заощаджувати. Та особливо цінують компанії, які піклуються про їхнє здоров’я (за даними Gen Z Workplace Survey, це пріоритет і вибір 37% Z-респондентів).

6. Ергономічне робоче місце

Комфортний офіс, меблі, техніка — реально важливі речі для тих, хто займається складною інтелектуальною працею і не хоче, щоб щось зависало, тиснуло, щоб бракувало кисню, світла та інших базових речей. Багато кандидатів -впевнені, що провести екскурсію та показати робоче місце та «інструменти», а також зону відпочинку, варто ще на етапі переговорів щодо найму. А якщо цього не роблять — є що приховувати: усе старе, іржаве, в павутинні, а працювати доведеться одне в одного на голові. Локація офісу також має значення, адже щоранку добиратися до місця роботи трьома тролейбусами чи півгодини шукати місце для парковки — також не надто ергономічно.

7. Гнучкість

Віддалене робоче місце або як мінімум гнучкі робочі години. Складно сказати, чого хоче більшість: працювати в гарному офісі чи віддалено. Наприклад, за даними New Coder Survey (31 000 респондентів), думки розділилися: 47% обрали б офіс, а не ремоут. Імовірно, ідеальний варіант — мати вибір: коли і попрацювати наодинці дозволяють, і достатньо можливостей зібратися з командою. Так, автори книги «Офіс не обов’язковий» писали, що з командою працюють у ремоут-форматі, але мають офіс із кімнатою для презентацій та столом для пінг-понгу, де всі збираються принагідно: «Чи необхідний він нам? Звичайно, ні, але ми його заслужили. Це розкіш, а не необхідність».

8. Розвиток

Загорніть, будь ласка, ще: 13 можливих переваг для продажу вакансії

Команда LinkedIn проаналізувала 32 млн профайлів, щоб виокремити фактори, які впливають на утримання працівників. Виявилося, що один із них — окрім гарного керівника та можливості впливати на свою роботу — це розвиток та зміна позицій. Причому йдеться не тільки про вертикальне просування — ротації та інші варіації зміни ролей також позитивно впливають на лояльність. Отже, про такі можливості варто розповідати превентивно, на співбесіді, особливо якщо є особливо цікаві можливості (наприклад, стажування чи можливість ротації за кордон): чим краще людина бачить можливий шлях та перспективи в організації, тим краще.

9. Навчання

Можливість отримати з підтримкою компанії цінні сертифікати, пройти навчання, підтримувати знання англійської мови. Зокрема, велике значення має для фахівців початкового рівня: коли компанія усвідомлює дефіцит знань та навичок, але готова інвестувати в їхній розвиток «на виріст».

10. Соціальна позиція

Також стає дедалі важливішою. Наприклад, за даними Cone Gen Z CSR Study, 94% представників покоління Z хотіли б працювати в компанії, яка робить внесок у розв’язання соціальних та екологічних проблем. Участь компанії в проблемах, які виходять за межі офісу, для багатьох кандидатів свідчить про спільні цінності і про те, що працювати разом буде комфортно. Зверніть увагу, як засяють оченята еко-свідомого кандидата, коли він побачить бокси для збору батарейок та сортування сміття.

11. Команда

Загорніть, будь ласка, ще: 13 можливих переваг для продажу вакансії

«– Чому у нас сьогодні немає вечері? — Бо тато працює в молодому дружному колективі».


Така історія не про IT. Але команда, що не кажи — має значення, особливо коли йдеться про офісну співпрацю. Добре, якщо відносини в колективі можна показати ще на етапі знайомства — тон та стиль спілкування відчувається вже на співбесіді.

12. Здоров’я та баланс

Що компанія робить, аби допомогти людям підтримувати їх? Говорити варто про все: гнучкі умови праці, медичне обслуговування за страховкою, людські лікарняні, відпустки та вихідні, сабатікали, сімейні івенти — все це має значення, коли йдеться про побудову довготривалих відносин.

13. Історії успіху

Кандидати знають, що для ефектної самопрезентації треба вміти розповідати про свої досягнення та наводити приклади. Це працює і для компаній: розповідайте, які складні завдання мали можливість розв’язувати в межах проектів, якими прикладами кар’єрного та професійного зростання колег пишається команда тощо. Історії з життя рулять.


А з вашого досвіду — чого хочуть IT-фахівці і на чому варто акцентувати увагу, коли продаєш вакансію?


автор: Катя Маєвська

Инфо
Автор: INDIGO Tech Recruiters
2951 Просмотров
Категория Рекрутинг
04.12.2019
Похожие статьи
6 способов сделать свою компанию максимально приятным местом для работы
По результатам опроса на ДОУ, IT-специалисты высоко ценят профессиональный рост. Именно ради него 54% опрошенных выбрали сферу IT..
Обзор уровня заработных плат для C-Level на рынке украинского IT в 2021 году
СЕО Екатерина Осадчук и команда Indigo Tech Recruiters провели третий ежегодный обзор заработных плат для C-level в IT. Делимся результатами и благодарим Royallex в лице..
Обзор уровня заработных плат для C-level на рынке украинского IT по результатам 2019 года
СЕО Екатерина Осадчук и команда Indigo Tech Recruiters провели второй ежегодный обзор заработных плат для C-level в IT. Делимся результатами. Ошибка найма и потеря ключев..
Добро ли пожаловал: чек-лист для «правильной» адаптации новичков
Как помочь человеку пройти тернистый путь ньюкамера, быстрее влиться в команду и выйти на нужный уровень продуктивности? Рекрутинговое агентство Indigo подготовило удобны..
«Твоя личность сливается с твоим стартапом: если все хорошо – и тебя драйвит, если плохо – ты тоже “падаешь”»: интервью с Александром Дятловым, General Manager Ukraine в Very Good Security
Сфера защиты чувствительных данных становится все перспективнее. На каком участке этот «океан» пока голубой? На какие еще ниши обратить внимание стартаперам, чтобы улетет..
От продактов и дизайнеров до back-end, QA и девопсов: как Киевстар развивает у себя команды для создания IT продуктов. Интервью с СРО Киевстар Михаилом Нестором
IT и Product направление в Украине развивается и растет постоянно. А в Киевстар решили развивать его внутри..
Прожить 6 месяцев без зарплаты: главный аналитик HUG’s рассказал о грамотном инвестировании
Финансовая грамотность — тот скилл, которого часто не хватает даже опытным профессионалам в своем деле. Мы поговорили о ней с главным аналитиком робоэдвайзера HUG'S Арте..
Как создать успешный HR-бренд. Опыт General Electric, Netflix, Google
Как компании выживают в условиях всё большей ориентации рынка труда на кандидатов? Это особенно актуально в отношении технических специалистов..
Обзор зарплат Product Roles в украинских IT компаниях
СЕО Екатерина Осадчук и команда INDIGO Tech Recruiters провели обзор заработных плат для Product Roles в IT. Напомним, что ежегодно мы выпускаем обзор заработных плат C-L..
Закрыть незакрываемое: что такое Executive search? Ищем лучших кандидатов на топовые вакансии
Что такое executive search, кому поможет и как подобрать агентство, которое поможет найти топового специалиста — разбираемся дальше...
Как захантить крутого Product Manager к себе в команду?
Со временем количество задач, проектов и команда растут, а руководитель физически не может разорваться и полноценно уследить за всем. Не утонуть в коммуникации между разн..
Как украинский IT-бизнес адаптируется к «карантинному» рынку: результаты опроса
Карантин и экономическая встряска усложнили работу всех отраслей и не обошли стороной IT-рынок..
«Я не жду от рекрутеров, что они будут ходить с застывшей улыбкой 24/7 и татуировкой “люблю людей”»: интервью с HR Director Ajax Systems Дарьей Назаркиной 
Украинская компания Ajax Systems разрабатывает и изготавливает умные беспроводные системы безопасности, которые покупают в 80+ странах. Бизнес масштабируется, команда быс..
"Важно делать хорошо то, что делаешь" - диалог с Артуром Михно, со-основателем Work.ua
Нам в Indigo стало интересно, что происходит с HR-Tech сферой в Украине
«In diversity we trust»: интервью с Максом Ковалем, head of operations Djinni.co
Привлекать IT-таланты, учитывая конкуренцию за них, сложно. Привлекать их быстро — задачка из разряда «найти Святой Грааль до ближайшего четверга». Благо есть продукты и ..