Платформа Unity – середовище та інструментарій, що значно спрощують розроблення анімованих веб-застосунків різноманітних напрямків. Вони найбільш затребувані для написання дво- і тривимірних ігор. Візуалізація, створення об'єктів на основі поєднання функціональних блоків і міжплатформна підтримка – головні переваги зазначеного ігрового рушія. Цією мовою написані такі масштабні проєкти, як і дотепер популярний Bad Piggies, феєричний Gone Home, а також The Golf Club.
Також затребуваний Unity і для написання інді-ігор – застосунків, розроблення яких здійснюється без масштабної або цільової фінансової підтримки групами ентузіастів чи невеликими приватними студіями.
AS3 – мова програмування, що характеризується об'єктним орієнтуванням, використання якого забезпечує інтерактивність роботи Flash-застосунків. Вона забезпечує можливість обробки бінарних даних. AS3 значно наблизилася за швидкістю програмування до таких популярних мов, як Java і C#.
Вільне володіння цими інструментами надає IT-фахівцю широкі можливості для розроблення анімації, інтерактивних мультимедійних застосунків, рекламних банерів, ігор, презентацій, веб-застосунків.
Основні вимоги до фахівця цього профілю: вільне володіння інструментарієм Unity і ActionScript, а також протоколами JSON, XML, оперування паттернами розроблення та принципами об'єктно орієнтованого кодування. Вітається досвід розроблення з використанням інших мов програмування. Також важливі для програміста креативність і комунікативні якості. Причому вміння спілкуватися і знаходити консенсус іноді цінується більше, оскільки розроблення застосунків – це завжди колективна творчість, у якій задіяні фахівці різного профілю.
З розвитком гейм-індустрії розробники, що вільно оперують інструментарієм Unity/AS3, – одні з найбільш затребуваних і досить високооплачуваних.