Очманіти, дайте дві! Або 6 ідей для яскравої презентації вакансії

Twitter
Linkedin
Facebook
Telegram

Другого шансу справити враження може і не бути. Тому так важливо зацікавити кандидата вакансією з першої спроби

Подбор персонала Найм HR Рекрутинг Копирайтинг
Очманіти, дайте дві! Або 6 ідей для яскравої презентації вакансії

Другого шансу справити враження може і не бути. Тому так важливо зацікавити кандидата вакансією з першої спроби. Як рекрутери можуть покращити презентацію вакансії — зробити її максимально привабливою та полегшити сприйняття її змісту? Кілька ідей в новій добірці рекрутингового агентства Indigo.

Elevator Pitch

Принцип простий і зручний для тренування: ідея в тому, щоб змістовно і лаконічно презентувати будь-який проект, у нашому випадку — пропозицію щодо роботи. І зробити це так, щоб співрозмовник зрозумів ідею протягом поїздки у ліфті, тобто за 30 секунд, або 100-150 слів. Чіткої структури немає, проте рекомендується будувати спіч так: привернути увагу цікавим фактом, що викликає емоції; перелічити переваги; зробити максимально вигідну пропозицію.


Це безцінна навичка при особистому контакті. Адже, коли ми пишемо листи, маємо можливість редагувати та скорочувати текст (просто не усі мають навички ефективного епістолярного рекрутингу). А от слово не горобець, і зацікавити вакансією, наприклад, на івенті, мусимо блискавично.

Сторітелінг

Люди розповідають історії з перших часів. І саме ця форма оптимальна, коли ми хочемо викликати емоційну реакцію, втримати увагу, встановити довіру. Завдяки тому нам так подобаються лекції TED-спікерів і, звісно, кіно, мультфільми, і навіть рекламні ролики, які містять історію, не дратують. Важливі елементи історії — герой, проблема, рішення. А також, і це, певно, головне — щирість. До речі, цікаво про історії розповів майстер сторітелінгу, режисер «Історії іграшок» Ендрю Стентон у своїй лекції TED.


Можливо, не найкраща ідея — розпочати знайомство з кандидатом із цікавої історії про одного знайомого PHP Developer, який пройшов тернистий шлях і знайшов роботу мрії саме у вашій компанії. Проте це знадобиться для подальшої комунікації.

Мікротексти

Велика частка комунікацій із кандидатами наразі відбувається у месенджерах та соцмережах. Тобто рекрутерам варто тренувати навички писати якісні міні-тексти: скорочувати повідомлення так, щоб інформація була концентрованою, але доступною; не зловживати стікерами; перевіряти орфографію; і ніколи, ніколи, ніколи не довіряти Т9.

Візуалізація

Ми перевантажені інформацією і просто лінуємося сприймати тексти, особливо лонгріди. Детальний опис вакансії неодмінно знадобиться, але, наприклад, для соцмереж корисним додатковим інструментом може стати візуалізація. Варто виокремити основні вимоги до кандидатів та переваги пропозиції, а потім загорнути їх у зручне для сприйняття візуальне пакування. Це може бути інфографіка або більш оригінальний формат — наприклад, атрскрайбінг (у вільному доступі є відповідні онлайн-сервіси).

Відеоформат

Очманіти, дайте дві! Або 6 ідей для яскравої презентації вакансії

Дехто ще не встиг пристосуватися і до того, що тепер люди люблять Youtube. І от виявилося, що ролики на кілька хвилин уже занадто довгі. У тренді вайни — відео тривалістю до 6 секунд. Звичайно, презентувати вакансію за 6 секунд — це виклик. Проте відеовакансія — лаконічна та жива розповідь, дійсно працює. Така можливість цінна ще й тим, що можна зробити бліц-огляд місця, в якому доведеться працювати.

Людяність

Так, це декларувалося завжди: щоб продати, презентувати, залучити — ми маємо спілкуватися з людиною, а не покупцем чи кандидатом. Але тепер потреба загострилася особливо. Ми живемо в гаджетах та автоматизуємо все, що можливо. Але водночас зростає цінність особистого в будь-яких відносинах. Так, за даними глобального звіту Deloitte Global Human Capital Trends 2019, поняття human experience використовується все частіше, адже, на відміну від employee experience, воно ширше, включає аспекти емоційного стану та сенсів.


Це не про панібратство та безцеремонність, не про порушення особистих кордонів та спроби силоміць увірватися туди, де нас не чекають. Але саме персоналізований підхід до презентації вакансії врятує рекрутинг. Отже, розвиток емоційного інтелекту, уважне вивчення профайлів, уміння почути, перш ніж розповісти — золоті навички.

А що допомагає вам робити пропозиції, від яких неможливо відмовитися? Діліться цінним досвідом та цікавими кейсами в коментарях ;)


Инфо
Автор: INDIGO Tech Recruiters
4126 Просмотров
Категория Рекрутинг
12.08.2019
Похожие статьи
6 способов сделать свою компанию максимально приятным местом для работы
По результатам опроса на ДОУ, IT-специалисты высоко ценят профессиональный рост. Именно ради него 54% опрошенных выбрали сферу IT..
Добро ли пожаловал: чек-лист для «правильной» адаптации новичков
Как помочь человеку пройти тернистый путь ньюкамера, быстрее влиться в команду и выйти на нужный уровень продуктивности? Рекрутинговое агентство Indigo подготовило удобны..
От продактов и дизайнеров до back-end, QA и девопсов: как Киевстар развивает у себя команды для создания IT продуктов. Интервью с СРО Киевстар Михаилом Нестором
IT и Product направление в Украине развивается и растет постоянно. А в Киевстар решили развивать его внутри..
Как создать успешный HR-бренд. Опыт General Electric, Netflix, Google
Как компании выживают в условиях всё большей ориентации рынка труда на кандидатов? Это особенно актуально в отношении технических специалистов..
Обзор зарплат Product Roles в украинских IT компаниях
СЕО Екатерина Осадчук и команда INDIGO Tech Recruiters провели обзор заработных плат для Product Roles в IT. Напомним, что ежегодно мы выпускаем обзор заработных плат C-L..
Закрыть незакрываемое: что такое Executive search? Ищем лучших кандидатов на топовые вакансии
Что такое executive search, кому поможет и как подобрать агентство, которое поможет найти топового специалиста — разбираемся дальше...
Как захантить крутого Product Manager к себе в команду?
Со временем количество задач, проектов и команда растут, а руководитель физически не может разорваться и полноценно уследить за всем. Не утонуть в коммуникации между разн..
На ремоуте до конца 2020: как «тимбилдиться» онлайн
Позумиться, списаться, включить камеру, выключить микрофон — будем откровенны, многие порядком устали от удаленки и хотят простого офисного «пойдем на кофе?». Но условия ..
Как украинский IT-бизнес адаптируется к «карантинному» рынку: результаты опроса
Карантин и экономическая встряска усложнили работу всех отраслей и не обошли стороной IT-рынок..
«Я не жду от рекрутеров, что они будут ходить с застывшей улыбкой 24/7 и татуировкой “люблю людей”»: интервью с HR Director Ajax Systems Дарьей Назаркиной 
Украинская компания Ajax Systems разрабатывает и изготавливает умные беспроводные системы безопасности, которые покупают в 80+ странах. Бизнес масштабируется, команда быс..
«Высокий потенциал у финтех-решений, которые «откусывают» функции классических банков»: интервью с сооснователем YayPay Евгением Выборовым
Финтех — привлекательный рынок для стартапов, учитывая темпы трансформации сферы финансов
"Важно делать хорошо то, что делаешь" - диалог с Артуром Михно, со-основателем Work.ua
Нам в Indigo стало интересно, что происходит с HR-Tech сферой в Украине
«In diversity we trust»: интервью с Максом Ковалем, head of operations Djinni.co
Привлекать IT-таланты, учитывая конкуренцию за них, сложно. Привлекать их быстро — задачка из разряда «найти Святой Грааль до ближайшего четверга». Благо есть продукты и ..
“Мы стараемся сделать рекрутинг предсказуемым” - диалог с WeelWork
WeelWork - это платформа для работы с фриланс-рекрутерами и рекрутинговыми агентствами. Запустилась она в октябре 2019 - буквально месяц назад..
«Наши руководители тратят около 30% своего времени на поиск талантов»: интервью с Максимом Штепой, СЕО SocialTech
По опыту Indigo, один из ключей к качеству рекрутинга — в диалоге сторон. Поэтому мы решили подготовить серию интервью с СЕО компаний, команды которых помогаем усилить I..