У вересні ми змінили сайт, логотип та й взагалі всю айдентику. Навіщо і що все це означає ‒ зараз розповімо.
Потребу в оновленні ми відчули досить давно, коли зрозуміли, що сайт перестає виконувати наші завдання і відповідати позиціонуванню компанії. До вирішення ми підійшли комплексно: подумали і про соцмережі, і про стікери, і про фірмовий мерч.
Цінності
Ми віримо, що цінності визначають дуже багато: ефективну та комфортну співпрацю і з клієнтами, і з партнерами, і з командою ‒ тому тепер ми говоримо і пишемо про них на сайті, в комерційній пропозиції і у соцмережах.
Графіка та колір
Після багатьох дзвінків, обговорень і опитувань, змінивши три концепції, ми обрали фінальний варіант айдентики. Символом ‒ основою всього став трикутник, в якому все втрачає сенс, якщо прибрати хоч б одну з точок. Адже кожен у цьому трикутнику ‒ важливий і несе особливу цінність. І щоразу цей трикутник унікальний завдяки новим завданням, людям і навіть різній відстані між учасниками.
Нам так сподобався цей трикутник, що ми анімували його та додали на сайт ‒ до розділу «Про нас».
Фірмова графіка стала відображенням нашого прагнення результату, цілеспрямованості й динамічності.
Різнобарвність кольорів свідчить про різноманітність людей у команді: кожен робить свій внесок, який дуже цінний, адже кожен збагачує інших своїм досвідом і баченням. А разом уся команда стає ще сильнішою.
Колірна гама складається з ряду взаємопов'язаних відтінків кольору. Так і INDIGO створює максимально гармонійні команди і знаходить потрібних людей.
Логотип і типографіка
Наш новий логотип балансує драйвовість графіки ‒ він геометричний, мінімалістичний і простий. Ми свідомо відмовилися від додаткових графічних символів і образів у логотипі.
Букви логотипу, виконані лінією однієї товщини, підкреслюють наше бажання дотримуватися мети і вміння фокусуватися на ній, символізують впевненість, чіткість і надійність. Та сама мета і у шрифтів текстів та заголовків.
Що ще нового?
Окрім сайту, ми трансформували й блог, перетворивши його на невеликий ЗМІ про пошук і менеджмент талантів. З'явився пошук за опублікованими матеріалами і підбирання за тегами. А ще тепер нам можна надіслати статтю для публікації!
У нас з'явився фірмовий стікерпак у Telegram з дуже привабливими персонажами: https://t.me/addstickers/IndigoTechRecruiters
Віримо, що наш внутрішній зміст ‒ про результат, надійність і водночас про динамічність плюс драйвовість ‒ тепер відповідає тому, який вигляд ми маємо зовні.
Робота над сайтом триває. Слідкуйте за оновленнями ‒ готуємо для вас ще багато цікавого!