Погані ідеї: 5 способів завалити бренд роботодавця

Twitter
Linkedin
Facebook
Telegram

Ви можете формувати персональний бренд або ні — але ваша репутація бігтиме поперед вас, немов конферансьє

Команда HR Рекрутинг Стратегия Мнение Культура
Погані ідеї: 5 способів завалити бренд роботодавця

Ви можете формувати персональний бренд або ні — але ваша репутація бігтиме поперед вас, немов конферансьє. Те ж саме відбувається і з брендом роботодавця: чи має компанія стратегію його просування, чи передбачає бюджет, чи розуміє важливість цього поняття… Бренд сформує себе сам. Слоган бородатої реклами тут неактуальний: імідж — це не ніщо. На ринку праці це — все. Які помилки роботодавці допускають найчастіше?Ми з рекрутинговим агентством Indigo проаналізували деякі з них.

Обгортка замість цукерки

Можна ввалити велетенський бюджет на зовнішню рекламну кампанію. Проте якщо внутрішня ситуація не відповідає тому, що компанія анонсує на ринку — з тим же успіхом можна просто розвіяти гроші з даху хмарочоса. Це принаймні красиво. Починати роботу над брендом необхідно саме з власної команди. Якщо замість шоколаду компанія пропонує інші наповнювачі — про це дуже швидко дізнається спільнота. Так, на будь-який товар буде покупець. Але розрахуються вони аналогічно.

Цукерка без обгортки

Погані ідеї: 5 способів завалити бренд роботодавця

Інша помилка — коли компанія має чим похвалитися, але мовчить. Скромність тут точно недоречна. Сміливо розповідайте про всі ніштяки та бенефіти, які маєте — від крутого боса, надихаючої культури та проектів до безлімітного доступу до здорових і не дуже смаколиків. На чому робити акцент — питання цільової аудиторії та стратегії: деякі компанії усвідомлено не афішують усі блага, які пропонують, щоб заздалегідь не приваблювати мисливців за «плюшками».

Стара школа

Якщо роботодавець не розповідає про себе онлайн — він гірше, ніж мовчить. Він справляє враження компанії, якій точно є що приховувати. Людство все активніше споживає інформацію про світ з гаджетів — отже, всі канали комунікації компанії з кандидатами мають бути діджиталізовані та адаптовані до зручного сприйняття з мобільних пристроїв. Наприклад, за даними цьогорічного дослідження Randstad Employer Brand Research, основним каналом пошуку роботи українці назвали джоб-сайти (79%), а також у топі — Google (34%), сайт роботодавця (28%), Facebook (24%), портали з працевлаштування (такі як github, хабрахабр, dou тощо).

Кажіть, що хочете

Погані ідеї: 5 способів завалити бренд роботодавця

Але на другому місці серед каналів пошуку роботи, згідно з цим же дослідженням, — особисті зв’язки та рекомендації (64%). Отже, вкрай важливо використовувати силу особистих відгуків — залучати т. зв. адвокатів, амбасадорів, загалом тих, хто підтримує бренд і розділяє його цінності. І враховувати ризики, адже вони можуть бути авторства будь-якої категорії, з якою взаємодіє компанія: пошукач на співбесіді; співробітник, від якого не очікував — а він взяв і написав; колишній працівник, з яким розійшлися у контрах.

Один у полі

Точно не воїн. Якщо рекрутер розуміє важливість формування бренда роботодавця, а СЕО — ні, діла не буде. Тож спочатку доведеться домовитися з керівниками. Аргументи? Будь-ласка. Згідно з дослідженнями, компанії, що мають сильний бренд роботодавця, залучають, за різними даними, в 2-2, 5 рази більше кандидатів. Для початку досить усвідомити хоча б це і порахувати витрати.


А які «слизькі місця» при формуванні бренда роботодавця відзначите ви?

Инфо
Автор: INDIGO Tech Recruiters
3779 Просмотров
Категория HR
02.09.2019
Похожие статьи
6 способов сделать свою компанию максимально приятным местом для работы
По результатам опроса на ДОУ, IT-специалисты высоко ценят профессиональный рост. Именно ради него 54% опрошенных выбрали сферу IT..
Добро ли пожаловал: чек-лист для «правильной» адаптации новичков
Как помочь человеку пройти тернистый путь ньюкамера, быстрее влиться в команду и выйти на нужный уровень продуктивности? Рекрутинговое агентство Indigo подготовило удобны..
«Твоя личность сливается с твоим стартапом: если все хорошо – и тебя драйвит, если плохо – ты тоже “падаешь”»: интервью с Александром Дятловым, General Manager Ukraine в Very Good Security
Сфера защиты чувствительных данных становится все перспективнее. На каком участке этот «океан» пока голубой? На какие еще ниши обратить внимание стартаперам, чтобы улетет..
От продактов и дизайнеров до back-end, QA и девопсов: как Киевстар развивает у себя команды для создания IT продуктов. Интервью с СРО Киевстар Михаилом Нестором
IT и Product направление в Украине развивается и растет постоянно. А в Киевстар решили развивать его внутри..
Прожить 6 месяцев без зарплаты: главный аналитик HUG’s рассказал о грамотном инвестировании
Финансовая грамотность — тот скилл, которого часто не хватает даже опытным профессионалам в своем деле. Мы поговорили о ней с главным аналитиком робоэдвайзера HUG'S Арте..
Как создать успешный HR-бренд. Опыт General Electric, Netflix, Google
Как компании выживают в условиях всё большей ориентации рынка труда на кандидатов? Это особенно актуально в отношении технических специалистов..
Обзор зарплат Product Roles в украинских IT компаниях
СЕО Екатерина Осадчук и команда INDIGO Tech Recruiters провели обзор заработных плат для Product Roles в IT. Напомним, что ежегодно мы выпускаем обзор заработных плат C-L..
Закрыть незакрываемое: что такое Executive search? Ищем лучших кандидатов на топовые вакансии
Что такое executive search, кому поможет и как подобрать агентство, которое поможет найти топового специалиста — разбираемся дальше...
Как захантить крутого Product Manager к себе в команду?
Со временем количество задач, проектов и команда растут, а руководитель физически не может разорваться и полноценно уследить за всем. Не утонуть в коммуникации между разн..
На ремоуте до конца 2020: как «тимбилдиться» онлайн
Позумиться, списаться, включить камеру, выключить микрофон — будем откровенны, многие порядком устали от удаленки и хотят простого офисного «пойдем на кофе?». Но условия ..
Как украинский IT-бизнес адаптируется к «карантинному» рынку: результаты опроса
Карантин и экономическая встряска усложнили работу всех отраслей и не обошли стороной IT-рынок..
«Я не жду от рекрутеров, что они будут ходить с застывшей улыбкой 24/7 и татуировкой “люблю людей”»: интервью с HR Director Ajax Systems Дарьей Назаркиной 
Украинская компания Ajax Systems разрабатывает и изготавливает умные беспроводные системы безопасности, которые покупают в 80+ странах. Бизнес масштабируется, команда быс..
«Высокий потенциал у финтех-решений, которые «откусывают» функции классических банков»: интервью с сооснователем YayPay Евгением Выборовым
Финтех — привлекательный рынок для стартапов, учитывая темпы трансформации сферы финансов
"Важно делать хорошо то, что делаешь" - диалог с Артуром Михно, со-основателем Work.ua
Нам в Indigo стало интересно, что происходит с HR-Tech сферой в Украине
«In diversity we trust»: интервью с Максом Ковалем, head of operations Djinni.co
Привлекать IT-таланты, учитывая конкуренцию за них, сложно. Привлекать их быстро — задачка из разряда «найти Святой Грааль до ближайшего четверга». Благо есть продукты и ..