Погані ідеї: 5 способів завалити бренд роботодавця

Twitter
Linkedin
Facebook
Telegram

Ви можете формувати персональний бренд або ні — але ваша репутація бігтиме поперед вас, немов конферансьє

HR Рекрутинг Стратегія Думка Культура Команда
Погані ідеї: 5 способів завалити бренд роботодавця

Ви можете формувати персональний бренд або ні — але ваша репутація бігтиме поперед вас, немов конферансьє. Те ж саме відбувається і з брендом роботодавця: чи має компанія стратегію його просування, чи передбачає бюджет, чи розуміє важливість цього поняття… Бренд сформує себе сам. Слоган бородатої реклами тут неактуальний: імідж — це не ніщо. На ринку праці це — все. Які помилки роботодавці допускають найчастіше?Ми з рекрутинговим агентством Indigo проаналізували деякі з них.

Обгортка замість цукерки

Можна ввалити велетенський бюджет на зовнішню рекламну кампанію. Проте якщо внутрішня ситуація не відповідає тому, що компанія анонсує на ринку — з тим же успіхом можна просто розвіяти гроші з даху хмарочоса. Це принаймні красиво. Починати роботу над брендом необхідно саме з власної команди. Якщо замість шоколаду компанія пропонує інші наповнювачі — про це дуже швидко дізнається спільнота. Так, на будь-який товар буде покупець. Але розрахуються вони аналогічно.

Цукерка без обгортки

Погані ідеї: 5 способів завалити бренд роботодавця

Інша помилка — коли компанія має чим похвалитися, але мовчить. Скромність тут точно недоречна. Сміливо розповідайте про всі ніштяки та бенефіти, які маєте — від крутого боса, надихаючої культури та проектів до безлімітного доступу до здорових і не дуже смаколиків. На чому робити акцент — питання цільової аудиторії та стратегії: деякі компанії усвідомлено не афішують усі блага, які пропонують, щоб заздалегідь не приваблювати мисливців за «плюшками».

Стара школа

Якщо роботодавець не розповідає про себе онлайн — він гірше, ніж мовчить. Він справляє враження компанії, якій точно є що приховувати. Людство все активніше споживає інформацію про світ з гаджетів — отже, всі канали комунікації компанії з кандидатами мають бути діджиталізовані та адаптовані до зручного сприйняття з мобільних пристроїв. Наприклад, за даними цьогорічного дослідження Randstad Employer Brand Research, основним каналом пошуку роботи українці назвали джоб-сайти (79%), а також у топі — Google (34%), сайт роботодавця (28%), Facebook (24%), портали з працевлаштування (такі як github, хабрахабр, dou тощо).

Кажіть, що хочете

Погані ідеї: 5 способів завалити бренд роботодавця

Але на другому місці серед каналів пошуку роботи, згідно з цим же дослідженням, — особисті зв’язки та рекомендації (64%). Отже, вкрай важливо використовувати силу особистих відгуків — залучати т. зв. адвокатів, амбасадорів, загалом тих, хто підтримує бренд і розділяє його цінності. І враховувати ризики, адже вони можуть бути авторства будь-якої категорії, з якою взаємодіє компанія: пошукач на співбесіді; співробітник, від якого не очікував — а він взяв і написав; колишній працівник, з яким розійшлися у контрах.

Один у полі

Точно не воїн. Якщо рекрутер розуміє важливість формування бренда роботодавця, а СЕО — ні, діла не буде. Тож спочатку доведеться домовитися з керівниками. Аргументи? Будь-ласка. Згідно з дослідженнями, компанії, що мають сильний бренд роботодавця, залучають, за різними даними, в 2-2, 5 рази більше кандидатів. Для початку досить усвідомити хоча б це і порахувати витрати.


А які «слизькі місця» при формуванні бренда роботодавця відзначите ви?

Інфо
Автор статті: INDIGO Tech Recruiters
4149 Переглядів
Категорія HR
02.09.2019
Схожі статті
6 способів зробити свою компанію максимально приємним місцем для роботи
За результатами опитування на ДОУ, IT-фахівці високо цінують професійне зростання. Саме задля нього 54% ​​опитаних обрали сферу ІТ..
Чи ласкаво просимо: чек-лист для «правильної» адаптації новачків
Знайти IT-талант – це вже завдання із зірочкою, але рано зітхати з полегшенням. Як допомогти людині пройти тернистий шлях ньюкамера, якнайшвидше влитися в команду і вийти..
«Твоя особистість зливається з твоїм стартапом: якщо все добре – і тебе драйвить, якщо погано – ти теж "падаєш"»: інтерв'ю з Олександром Дятловим, General Manager Ukraine у Very Good Security
Сфера захисту чутливих даних стає все перспективнішою (sensitive data – це, наприклад, біометричні дані, інформація про здоров'я, фінанси та інші особисті відомості). У я..
Від продактів та дизайнерів до back-end, QA та девопсов: як Київстар розвиває у себе команди для створення IT продуктів. Інтерв'ю із СРО Київстар Михайлом Нестором
IT та Product напрямок в Україні розвивається та зростає постійно. А в Київстарі вирішили розвивати його всередині..
Прожити 6 місяців без зарплати: головний аналітик HUG's розповів про грамотне інвестування
Фінансова грамотність — той скілл, якого часто не вистачає навіть досвідченим професіоналам у своїй справі. Ми поговорили про неї з головним аналітиком робоедвайзера HUG'..
Крізь вогонь, воду й фазу штормінгу: 5 стадій розвитку команди
Безліч концепцій описують динаміку розвитку груп. Простою та зручною для використання на практиці ми, команда IT рекрутерів Indigo, вважаємо теорію, запропоновану америк..
Як створити успішний HR-бренд. Досвід General Electric, Netflix, Google
Як компанії виживають в умовах дедалі більшої орієнтації ринку праці на кандидатів? Це особливо актуально щодо технічних фахівців..
«Любов з першого погляду», або як Indigo з випускниками школи «Hillel» спілкувались :)
Між собою ми жартома вирішили що зустріч була схожа нателешоу «Любов з першого погляду» :). Випускники школи мали можливість поспілкуватись з HR’ами і рекрутерами і запит..
Огляд зарплат Product Roles в українських IT-компаніях
СЕО Катерина Осадчук і команда INDIGO Tech Recruiters провели огляд заробітних плат для Product Roles в IT. Нагадаємо: щорічно ми випускаємо огляд заробітних плат C-Level..
Закрити незакриване: що таке Executive Search? Шукаємо найліпших кандидатів на топові вакансії
Що таке Executive Search, кому він допоможе та як дібрати агентство, що допоможе знайти топового спеціаліста, — розбираємося далі...
Як захантити крутого Product Manager до себе в команду?
Згодом кількість завдань, проєктів та команда зростають, а керівник фізично не може розірватися та повноцінно встежити за всім. Не потонути у комунікації між різними відд..
Почути головне: 8 порад щодо оцінки цінностей топ-кандидата
Ціна помилки при наймі топ-менеджера вкрай висока і може коштувати бізнесові самого бізнесу. Окрім досвіду, знань та навичок, при executive search особливу увагу слід при..
На ремоуті до кінця 2020: як «тимбілдитися» онлайн
Позумитися, списатися, включити камеру, вимкнути мікрофон — будемо відвертими, багато хто втомився від віддаленої роботи та хочуть простого офісного «підемо на каву?». Ал..
Як український IT-бізнес адаптується до «карантинного» ринку: результати опитування
Карантин та економічний струс ускладнили роботу всіх галузей і не оминули стороною IT-ринок