Погані ідеї: 5 способів завалити бренд роботодавця

Twitter
Linkedin
Facebook
Telegram

Ви можете формувати персональний бренд або ні — але ваша репутація бігтиме поперед вас, немов конферансьє

Команда HR Рекрутинг Стратегія Думка Культура
Погані ідеї: 5 способів завалити бренд роботодавця

Ви можете формувати персональний бренд або ні — але ваша репутація бігтиме поперед вас, немов конферансьє. Те ж саме відбувається і з брендом роботодавця: чи має компанія стратегію його просування, чи передбачає бюджет, чи розуміє важливість цього поняття… Бренд сформує себе сам. Слоган бородатої реклами тут неактуальний: імідж — це не ніщо. На ринку праці це — все. Які помилки роботодавці допускають найчастіше?Ми з рекрутинговим агентством Indigo проаналізували деякі з них.

1. Обгортка замість цукерки

Можна ввалити велетенський бюджет на зовнішню рекламну кампанію. Проте якщо внутрішня ситуація не відповідає тому, що компанія анонсує на ринку — з тим же успіхом можна просто розвіяти гроші з даху хмарочоса. Це принаймні красиво. Починати роботу над брендом необхідно саме з власної команди. Якщо замість шоколаду компанія пропонує інші наповнювачі — про це дуже швидко дізнається спільнота. Так, на будь-який товар буде покупець. Але розрахуються вони аналогічно.

2. Цукерка без обгортки

Погані ідеї: 5 способів завалити бренд роботодавця

Інша помилка — коли компанія має чим похвалитися, але мовчить. Скромність тут точно недоречна. Сміливо розповідайте про всі ніштяки та бенефіти, які маєте — від крутого боса, надихаючої культури та проектів до безлімітного доступу до здорових і не дуже смаколиків. На чому робити акцент — питання цільової аудиторії та стратегії: деякі компанії усвідомлено не афішують усі блага, які пропонують, щоб заздалегідь не приваблювати мисливців за «плюшками».

3. Стара школа

Якщо роботодавець не розповідає про себе онлайн — він гірше, ніж мовчить. Він справляє враження компанії, якій точно є що приховувати. Людство все активніше споживає інформацію про світ з гаджетів — отже, всі канали комунікації компанії з кандидатами мають бути діджиталізовані та адаптовані до зручного сприйняття з мобільних пристроїв. Наприклад, за даними цьогорічного дослідження Randstad Employer Brand Research, основним каналом пошуку роботи українці назвали джоб-сайти (79%), а також у топі — Google (34%), сайт роботодавця (28%), Facebook (24%), портали з працевлаштування (такі як github, хабрахабр, dou тощо).

4. Кажіть, що хочете

Погані ідеї: 5 способів завалити бренд роботодавця

Але на другому місці серед каналів пошуку роботи, згідно з цим же дослідженням, — особисті зв’язки та рекомендації (64%). Отже, вкрай важливо використовувати силу особистих відгуків — залучати т. зв. адвокатів, амбасадорів, загалом тих, хто підтримує бренд і розділяє його цінності. І враховувати ризики, адже вони можуть бути авторства будь-якої категорії, з якою взаємодіє компанія: пошукач на співбесіді; співробітник, від якого не очікував — а він взяв і написав; колишній працівник, з яким розійшлися у контрах.

5. Один у полі

Точно не воїн. Якщо рекрутер розуміє важливість формування бренда роботодавця, а СЕО — ні, діла не буде. Тож спочатку доведеться домовитися з керівниками. Аргументи? Будь-ласка. Згідно з дослідженнями, компанії, що мають сильний бренд роботодавця, залучають, за різними даними, в 2-2, 5 рази більше кандидатів. Для початку досить усвідомити хоча б це і порахувати витрати.


А які «слизькі місця» при формуванні бренда роботодавця відзначите ви?

Інфо
Автор статті: INDIGO Tech Recruiters
2013 Переглядів
Категорія HR
02.09.2019

Схожі статті

«Твоя особистість зливається з твоїм стартапом: якщо все добре – і тебе драйвить, якщо погано – ти теж "падаєш"»: інтерв'ю з Олександром Дятловим, General Manager Ukraine у Very Good Security
Сфера захисту чутливих даних стає все перспективнішою (sensitive data – це, наприклад, біометричні дані, інформація про здоров'я, фінанси та інші особисті відомості). У я..
Крізь вогонь, воду й фазу штормінгу: 5 стадій розвитку команди
Безліч концепцій описують динаміку розвитку груп. Простою та зручною для використання на практиці ми, команда IT рекрутерів Indigo, вважаємо теорію, запропоновану америк..
IOWNIT: ми докладаємо всіх зусиль, щоб зберегти технічну культуру на високому рівні. Це імпонує фахівцям з такими ж цінностями
Якщо ви ще не чули про iownit (що було б дивно), дозвольте нам це виправити. iownit Capital and Markets, Inc
"Любов з першого погляду", або як Indigo з випускниками школи "Hillel" спілкувались :)
Між собою ми жартома вирішили що зустріч була схожа нателешоу «Любов з першого погляду» :). Випускники школи мали можливість поспілкуватись з HR’ами і рекрутерами і запит..
Огляд зарплат Product Roles в українських IT-компаніях
СЕО Катерина Осадчук і команда INDIGO Tech Recruiters провели огляд заробітних плат для Product Roles в IT. Нагадаємо: щорічно ми випускаємо огляд заробітних плат C-Level..
Почути головне: 8 порад щодо оцінки цінностей топ-кандидата
Ціна помилки при наймі топ-менеджера вкрай висока і може коштувати бізнесові самого бізнесу. Окрім досвіду, знань та навичок, при executive search особливу увагу слід при..
Як найняти кращих? Працюємо над брендом IT-компанії
Днями ми підіймали одну болючу тему (особливо, для власників і СЕО компаній), чому до вас не йдуть працювати кращі кандидати ринку IT. Серед причин — проблеми з брендом ..
Як налаштувати воронку в IT-рекрутингу
Воронка рекрутингу описує послідовні етапи взаємодії роботодавця з кандидатами від запиту на пошук до найму..
Штучний інтелект замість боса, фахівці з різноманіття та бебі-бумери на заміну «зетам»: рекрутингові тренди нової декади 
Про тенденції в своїй галузі наприкінці року не пише хіба що лінивий, а оскільки ми з it recruitment agency Indigo — невтомні бджілки, вирішили і собі проаналізувати, чо..
Бермудські трикутники: 9 небезпечних зон, де ми втрачаємо кандидатів 
Чому замість черги кандидатів під офісом гуляє тільки вітер? В процесі рекрутингу є безліч етапів, коли пул пошукачів поступово зменшується, і в результаті на співбесіді,..
Як стати family-friendly роботодавцем: 15 цікавих практик 
Окрім турботи про самих співробітників — що ще може зробити компанія, щоб показати своє ставлення до людей? Налагодити стосунки з їхніми родинами. Family-friendly — важли..
Екранні уроки: 6 епічних кіноспівбесід в IT
Вчитися проводити співбесіди можна не тільки на власному досвіду, а і у своїх колег з великих та малих екранів..
День прийдешній: 10 рис команди майбутнього
Ми вже розповідали про персональні навички майбутнього. А наразі вирішили подумати про те, як трансформуються команди, і які саме навички та риси варто розвивати їм..
24-26 вересня в Одесі пройде VII Всеукраїнська конференція HR-IT
“Думаю, навчання для менеджерів із персоналу та рекрутерів — це стан постійний. — коментує директор компанії-організатора Оксана Краснопольська..
#TRUKyiv 2019: як це було
Кінець жовтня в Києві пам’ятний не лише густим молоком смогу, але й однією з найнеформатніших подій у IT-рекрутингу — #TRUKyiv 2019..