Baby, hush-hush: 8 рятівних практик проти інформаційного тиску

Twitter
Linkedin
Facebook
Telegram

Ми щодня споживаємо в рази більше інформації, ніж здатні опрацювати — з гаджетів та від людей, за своїм бажанням та проти нього. Така інформаційна ненажерливість призводить до ментальної перевтоми і падіння продуктивності

Команда HR Розвиток Дозвілля

Ми щодня споживаємо в рази більше інформації, ніж здатні опрацювати — з гаджетів та від людей, за своїм бажанням та проти нього. Така інформаційна ненажерливість призводить до ментальної перевтоми і падіння продуктивності. Як вберегти себе і свою команду в інформаційних лещатах? Ось кілька порад від рекрутингового агентства Indigo.

Влаштувати діджитал-детокс

Baby, hush-hush: 8 рятівних практик проти інформаційного тиску

Свідома відмова від використання гаджетів та інших джерел інформації. Чим частіше і надовше це робити — тим краще, але можливості різні: для когось не проблема виїхати на ретрит у гори з вимкненим смартфоном, а для когось півгодинки за містом — це вже подвиг. Надзвичайно корисна практика, перш за все завдяки можливості усвідомити ступінь своєї залежності від технологій. Тепла бесіда, світанок над морем, пташки співають — а рука все одно тягнеться до кишені? Здається, час переглянути свої стосунки з гаджетами і замислитися: то хто ким керує? До речі, такий відпочинок — тренд і серед роботодавців: на корпоративних заходах керівники заохочують людей обходитися без гаджетів, а натомість пропонують інші цікаві заняття — оздоровчі або соціально корисні.

Встановити таймер

Є безліч гаджетів, додатків на програм, які дозволяють проаналізувати, скільки часу ми проводимо, наприклад, у соцмережах. А також — обмежувати доступ до них для самого себе (блокувати певні ресурси на час роботи). Це допомагає, по-перше, вполювати шкідливих хронофагів — тобто ресурси, які крадуть час, а по-друге — вчитися споживати менше зайвої інформації.

Керувати френд-стрічкою

Baby, hush-hush: 8 рятівних практик проти інформаційного тиску

Нас формує оточення, зокрема — онлайн. Тож створювати його варто усвідомлено: додавати у перелік друзів і регулювати інформацію, яку ми хочемо отримувати. В соціальних мережах можна робити налаштування — від кого ви хочете отримувати оновлення, а чиї політичні меми/рецепти запашних сирників/фейки дворічної давнини просто засмічують інформаційний простір. Отримуйте корисні і цікаві для себе новини.

Провести ревізію «інфо-звалищ»

У кожному домі є місце, де накопичується мотлох — шафа, підвіконня або стілець. У нашому інформаційному оточенні відбувається те ж саме, і від усього зайвого також варто позбуватися. Наприклад, пошта — відписатися від усіх непроханих розсилок. Соціальні мережі — видалитися з груп, у яких опинився випадково, тощо. Зайві сайти, підписки, додатки — усе це варто «утилізувати» і залишити необхідний мінімум каналів.

Замінити ритуали

Якщо зранку рука одразу тягнеться за телефоном — можна заздалегідь покласти замість нього гантельку. Якщо вночі неможливо заснути, доки не поскролиш стрічку новин — нехай на її місці буде склянка теплого молока, книжка або м’який ведмедик. Те саме стосується обідньої перерви, зустрічі з друзями, відпочинку наодинці з собою. Смартфон варто фізично відділити від свого тіла, поки формується звичка.

Вимикати сповіщення

Безмежні звукові сигнали додатків — ворог продуктивності і концентрації. На період, коли необхідно зосередитися на виконанні роботи, повідомлення корисно вимкнути — інакше можна годинами милуватися фотками чужих цуценят, поки власний проект перетворюється на попелище.

Baby, hush-hush: 8 рятівних практик проти інформаційного тиску

Лікуватися тишею

Нашому мозку життєво необхідна тиша — саме в такі моменти він відпочиває та впорядковує інформацію. Після активного спілкування, переговорів, 10-го інтерв’ю дуже важливо подбати про себе і подарувати собі порцію цілющої тиші. Звісно, в межах міста тиша — це умовне поняття: нас цілодобово оточує шум, який ми навіть не помічаємо. Тому якщо є шанс втекти за місто — це чудова інвестиція у власне ментальне і фізичне здоров’я.

Стежити за собою

Перевіряти інформацію, яку розповсюджуєш. Ділитися тільки тією інформацію, яка дійсно актуальна для людей. Не тегати в дописах усіх підряд, не додавати в групи без дозволу.


Необхідно також впорядковувати та керувати інформацією в команді — стежити за регулярністю, кількістю, змістом, щоб людям було простіше запам’ятовувати та використовувати дійсно важливі речі. А як ви керуєте власним інформаційним середовищем? Поділіться лайфхаками у коментарях :)


автор: Катя Маєвська

Інфо
Автор статті: INDIGO Tech Recruiters
3227 Переглядів
21.06.2019
Схожі статті
6 способів зробити свою компанію максимально приємним місцем для роботи
За результатами опитування на ДОУ, IT-фахівці високо цінують професійне зростання. Саме задля нього 54% ​​опитаних обрали сферу ІТ..
Чи ласкаво просимо: чек-лист для «правильної» адаптації новачків
Знайти IT-талант – це вже завдання із зірочкою, але рано зітхати з полегшенням. Як допомогти людині пройти тернистий шлях ньюкамера, якнайшвидше влитися в команду і вийти..
«Твоя особистість зливається з твоїм стартапом: якщо все добре – і тебе драйвить, якщо погано – ти теж "падаєш"»: інтерв'ю з Олександром Дятловим, General Manager Ukraine у Very Good Security
Сфера захисту чутливих даних стає все перспективнішою (sensitive data – це, наприклад, біометричні дані, інформація про здоров'я, фінанси та інші особисті відомості). У я..
Від продактів та дизайнерів до back-end, QA та девопсов: як Київстар розвиває у себе команди для створення IT продуктів. Інтерв'ю із СРО Київстар Михайлом Нестором
IT та Product напрямок в Україні розвивається та зростає постійно. А в Київстарі вирішили розвивати його всередині..
Прожити 6 місяців без зарплати: головний аналітик HUG's розповів про грамотне інвестування
Фінансова грамотність — той скілл, якого часто не вистачає навіть досвідченим професіоналам у своїй справі. Ми поговорили про неї з головним аналітиком робоедвайзера HUG'..
Крізь вогонь, воду й фазу штормінгу: 5 стадій розвитку команди
Безліч концепцій описують динаміку розвитку груп. Простою та зручною для використання на практиці ми, команда IT рекрутерів Indigo, вважаємо теорію, запропоновану америк..
Як створити успішний HR-бренд. Досвід General Electric, Netflix, Google
Як компанії виживають в умовах дедалі більшої орієнтації ринку праці на кандидатів? Це особливо актуально щодо технічних фахівців..
«Любов з першого погляду», або як Indigo з випускниками школи «Hillel» спілкувались :)
Між собою ми жартома вирішили що зустріч була схожа нателешоу «Любов з першого погляду» :). Випускники школи мали можливість поспілкуватись з HR’ами і рекрутерами і запит..
Огляд зарплат Product Roles в українських IT-компаніях
СЕО Катерина Осадчук і команда INDIGO Tech Recruiters провели огляд заробітних плат для Product Roles в IT. Нагадаємо: щорічно ми випускаємо огляд заробітних плат C-Level..
Закрити незакриване: що таке Executive Search? Шукаємо найліпших кандидатів на топові вакансії
Що таке Executive Search, кому він допоможе та як дібрати агентство, що допоможе знайти топового спеціаліста, — розбираємося далі...
Як захантити крутого Product Manager до себе в команду?
Згодом кількість завдань, проєктів та команда зростають, а керівник фізично не може розірватися та повноцінно встежити за всім. Не потонути у комунікації між різними відд..
На ремоуті до кінця 2020: як «тимбілдитися» онлайн
Позумитися, списатися, включити камеру, вимкнути мікрофон — будемо відвертими, багато хто втомився від віддаленої роботи та хочуть простого офісного «підемо на каву?». Ал..
Як український IT-бізнес адаптується до «карантинного» ринку: результати опитування
Карантин та економічний струс ускладнили роботу всіх галузей і не оминули стороною IT-ринок
«Я не чекаю від рекрутерів, що вони ходитимуть із застиглою посмішкою 24/7 та татуюванням “люблю людей”»: інтерв'ю з HR Director Ajax Systems Дар'єю Назаркіною
Українська компанія Ajax Systems розробляє та виготовляє розумні бездротові системи безпеки, які купують у 80+ країнах. Бізнес масштабується, команда швидко зростає – на ..