Baby, hush-hush: 8 рятівних практик проти інформаційного тиску

Twitter
Linkedin
Facebook
Telegram

Ми щодня споживаємо в рази більше інформації, ніж здатні опрацювати — з гаджетів та від людей, за своїм бажанням та проти нього. Така інформаційна ненажерливість призводить до ментальної перевтоми і падіння продуктивності

Команда HR Розвиток Дозвілля

Ми щодня споживаємо в рази більше інформації, ніж здатні опрацювати — з гаджетів та від людей, за своїм бажанням та проти нього. Така інформаційна ненажерливість призводить до ментальної перевтоми і падіння продуктивності. Як вберегти себе і свою команду в інформаційних лещатах? Ось кілька порад від рекрутингового агентства Indigo.

1. Влаштувати діджитал-детокс

Baby, hush-hush: 8 рятівних практик проти інформаційного тиску

Свідома відмова від використання гаджетів та інших джерел інформації. Чим частіше і надовше це робити — тим краще, але можливості різні: для когось не проблема виїхати на ретрит у гори з вимкненим смартфоном, а для когось півгодинки за містом — це вже подвиг. Надзвичайно корисна практика, перш за все завдяки можливості усвідомити ступінь своєї залежності від технологій. Тепла бесіда, світанок над морем, пташки співають — а рука все одно тягнеться до кишені? Здається, час переглянути свої стосунки з гаджетами і замислитися: то хто ким керує? До речі, такий відпочинок — тренд і серед роботодавців: на корпоративних заходах керівники заохочують людей обходитися без гаджетів, а натомість пропонують інші цікаві заняття — оздоровчі або соціально корисні.

2. Встановити таймер

Є безліч гаджетів, додатків на програм, які дозволяють проаналізувати, скільки часу ми проводимо, наприклад, у соцмережах. А також — обмежувати доступ до них для самого себе (блокувати певні ресурси на час роботи). Це допомагає, по-перше, вполювати шкідливих хронофагів — тобто ресурси, які крадуть час, а по-друге — вчитися споживати менше зайвої інформації.

3. Керувати френд-стрічкою

Baby, hush-hush: 8 рятівних практик проти інформаційного тиску

Нас формує оточення, зокрема — онлайн. Тож створювати його варто усвідомлено: додавати у перелік друзів і регулювати інформацію, яку ми хочемо отримувати. В соціальних мережах можна робити налаштування — від кого ви хочете отримувати оновлення, а чиї політичні меми/рецепти запашних сирників/фейки дворічної давнини просто засмічують інформаційний простір. Отримуйте корисні і цікаві для себе новини.

4. Провести ревізію «інфо-звалищ»

У кожному домі є місце, де накопичується мотлох — шафа, підвіконня або стілець. У нашому інформаційному оточенні відбувається те ж саме, і від усього зайвого також варто позбуватися. Наприклад, пошта — відписатися від усіх непроханих розсилок. Соціальні мережі — видалитися з груп, у яких опинився випадково, тощо. Зайві сайти, підписки, додатки — усе це варто «утилізувати» і залишити необхідний мінімум каналів.

5. Замінити ритуали

Якщо зранку рука одразу тягнеться за телефоном — можна заздалегідь покласти замість нього гантельку. Якщо вночі неможливо заснути, доки не поскролиш стрічку новин — нехай на її місці буде склянка теплого молока, книжка або м’який ведмедик. Те саме стосується обідньої перерви, зустрічі з друзями, відпочинку наодинці з собою. Смартфон варто фізично відділити від свого тіла, поки формується звичка.

6. Вимикати сповіщення

Безмежні звукові сигнали додатків — ворог продуктивності і концентрації. На період, коли необхідно зосередитися на виконанні роботи, повідомлення корисно вимкнути — інакше можна годинами милуватися

Baby, hush-hush: 8 рятівних практик проти інформаційного тиску

фотками чужих цуценят, поки власний проект перетворюється на попелище.

7. Лікуватися тишею

Нашому мозку життєво необхідна тиша — саме в такі моменти він відпочиває та впорядковує інформацію. Після активного спілкування, переговорів, 10-го інтерв’ю дуже важливо подбати про себе і подарувати собі порцію цілющої тиші. Звісно, в межах міста тиша — це умовне поняття: нас цілодобово оточує шум, який ми навіть не помічаємо. Тому якщо є шанс втекти за місто — це чудова інвестиція у власне ментальне і фізичне здоров’я.

8. Стежити за собою

Перевіряти інформацію, яку розповсюджуєш. Ділитися тільки тією інформацію, яка дійсно актуальна для людей. Не тегати в дописах усіх підряд, не додавати в групи без дозволу.


Необхідно також впорядковувати та керувати інформацією в команді — стежити за регулярністю, кількістю, змістом, щоб людям було простіше запам’ятовувати та використовувати дійсно важливі речі. А як ви керуєте власним інформаційним середовищем? Поділіться лайфхаками у коментарях :)


автор: Катя Маєвська

Інфо
Автор статті: INDIGO Tech Recruiters
1907 Переглядів
21.06.2019

Схожі статті

«Твоя особистість зливається з твоїм стартапом: якщо все добре – і тебе драйвить, якщо погано – ти теж "падаєш"»: інтерв'ю з Олександром Дятловим, General Manager Ukraine у Very Good Security
Сфера захисту чутливих даних стає все перспективнішою (sensitive data – це, наприклад, біометричні дані, інформація про здоров'я, фінанси та інші особисті відомості). У я..
Крізь вогонь, воду й фазу штормінгу: 5 стадій розвитку команди
Безліч концепцій описують динаміку розвитку груп. Простою та зручною для використання на практиці ми, команда IT рекрутерів Indigo, вважаємо теорію, запропоновану америк..
IOWNIT: ми докладаємо всіх зусиль, щоб зберегти технічну культуру на високому рівні. Це імпонує фахівцям з такими ж цінностями
Якщо ви ще не чули про iownit (що було б дивно), дозвольте нам це виправити. iownit Capital and Markets, Inc
"Любов з першого погляду", або як Indigo з випускниками школи "Hillel" спілкувались :)
Між собою ми жартома вирішили що зустріч була схожа нателешоу «Любов з першого погляду» :). Випускники школи мали можливість поспілкуватись з HR’ами і рекрутерами і запит..
Огляд зарплат Product Roles в українських IT-компаніях
СЕО Катерина Осадчук і команда INDIGO Tech Recruiters провели огляд заробітних плат для Product Roles в IT. Нагадаємо: щорічно ми випускаємо огляд заробітних плат C-Level..
Як найняти кращих? Працюємо над брендом IT-компанії
Днями ми підіймали одну болючу тему (особливо, для власників і СЕО компаній), чому до вас не йдуть працювати кращі кандидати ринку IT. Серед причин — проблеми з брендом ..
Штучний інтелект замість боса, фахівці з різноманіття та бебі-бумери на заміну «зетам»: рекрутингові тренди нової декади 
Про тенденції в своїй галузі наприкінці року не пише хіба що лінивий, а оскільки ми з it recruitment agency Indigo — невтомні бджілки, вирішили і собі проаналізувати, чо..
Бермудські трикутники: 9 небезпечних зон, де ми втрачаємо кандидатів 
Чому замість черги кандидатів під офісом гуляє тільки вітер? В процесі рекрутингу є безліч етапів, коли пул пошукачів поступово зменшується, і в результаті на співбесіді,..
Як стати family-friendly роботодавцем: 15 цікавих практик 
Окрім турботи про самих співробітників — що ще може зробити компанія, щоб показати своє ставлення до людей? Налагодити стосунки з їхніми родинами. Family-friendly — важли..
Погані ідеї: 5 способів завалити бренд роботодавця
Ви можете формувати персональний бренд або ні — але ваша репутація бігтиме поперед вас, немов конферансьє..
Екранні уроки: 6 епічних кіноспівбесід в IT
Вчитися проводити співбесіди можна не тільки на власному досвіду, а і у своїх колег з великих та малих екранів..
День прийдешній: 10 рис команди майбутнього
Ми вже розповідали про персональні навички майбутнього. А наразі вирішили подумати про те, як трансформуються команди, і які саме навички та риси варто розвивати їм..
24-26 вересня в Одесі пройде VII Всеукраїнська конференція HR-IT
“Думаю, навчання для менеджерів із персоналу та рекрутерів — це стан постійний. — коментує директор компанії-організатора Оксана Краснопольська..
#TRUKyiv 2019: як це було
Кінець жовтня в Києві пам’ятний не лише густим молоком смогу, але й однією з найнеформатніших подій у IT-рекрутингу — #TRUKyiv 2019..
Рік у IT-сорсингу: 6 важливих висновків
Поза сферою HR мало хто знає, чим сорсер відрізняється від рекрутера, що й не дивно, адже сам дідько ніжки зламає в тих HR-професіях, яких наразі щось там із -надцять..