На темній стороні ремоуту: 7 незручних зізнань про віддалену роботу

Twitter
Linkedin
Facebook
Telegram

Ремоут має безліч переваг, які особливо відчуваються в похмурі морозні дні — коли сидиш удома в ковдрі, доки під вікном поспішають на роботу захекані офісні працівники

Віддалена робота Команда HR

Ремоут має безліч переваг, які особливо відчуваються в похмурі морозні дні — коли сидиш удома в ковдрі, доки під вікном поспішають на роботу захекані офісні працівники. А що очікує на темній стороні? Ось кілька спостережень від рекрутингового агентства Indigo.

На темній стороні ремоуту: 7 незручних зізнань про віддалену роботу

1. Зловити Макконахі

Зануритися в журбу легше, коли працюєш наодинці, ніж у різношерстому галасливому колективі. Так, усе залежить від темпераменту та того, наскільки ти задовбався від метушні в до-віддаленому житті. Але самотній вовк на ремоуті — явище більш популярне. Є безліч альтернатив: коворкінги, кав’ярні, парки та пляжі в літню пору. Проте, за даними дослідження State of Remote Work 2018, 78% віддалених працівників обирають саме хоум-офіс. За таких обставин жваві бесіди з героями серіалів, що грають для фончика, — не тривожний знак, а спосіб зберегти соціальні навички.


До речі: згідно зі State of Remote Work 2018, саме самотність та дефіцит спілкування були визнані респондентами найбільшими недоліками ремоут-роботи (такі варіанти обрали по 22% опитаних). Лишатися мотивованими складно 14% респондентів.

2. Довести, що реально працюєш

Людям, які звикли працювати в офісі, важко усвідомити, що займатися чимось корисним та прибутковим можна в піжамі. Сидячи на улюбленому продавленому домашньому стільці. Якщо ці люди мешкають поряд — у них може з’явитися підступна думка: а чого б тихим сапом не перекласти побільше клопотів на плечі того, хто все одно сидить удома? Хіба це складно — зганяти в ЖКХ, метнутися кабанчиком у крамницю, випрасувати всій родині шнурки, погратися з трьома дітлахами?


Але якщо пояснити все близьким можна, домовитися з самим собою часом складніше: «Цілий день вдома, а посуд не помив? Ай-ай-ай. . . »

3. Втратити береги

«Ви ніколи не перетнете океан, якщо не випустите з уваги береги», — гарно ж сказав Колумб! При ремоуті буває дещо інакше: від берегів відірвався — і бовтаєшся в своєму самотньому човнику неподалік. При класичному форматі роботи в команді правила встановлює хтось. Є робочі години — нехай навіть гнучкі, але зазвичай це стимулює планувати навантаження в цих межах. Є обідня перерва — і якщо сам не спромігся відірватися від клавіатури, відтягти може хтось із колег. Коли сам собі і планувальник, і мотиватор, і контролер — все на власній відповідальності. І замість того, щоб знайти баланс, є ризик втратити його повністю. А графік стає таким гнучким, що розтягується на 23, 5 години. Усвідомити це можна, наприклад, після чергової робочої ночі, коли снідаєш позавчорашньою яєчнею.


На темній стороні ремоуту: 7 незручних зізнань про віддалену роботу

Інша крайність — коли занадто відволікаєшся на сторонні справи замість того, щоб робити діло. Дослідження State of Remote Work 2018 свідчить: відволікаючі фактори вдома — третя з найбільших проблем віддаленої роботи. Є вірогідність заплутатися не тільки у власних, а і у чужих кордонах — наприклад, з’являється ілюзія, що день і ніч переплутали всі навкруги. І після 10-годинного дня в офісному вулику для повного щастя людям не вистачає одного: твого довжелезного листа з назвою «АСАП!»

4. Зануритися в невластиві справи

Є різні варіанти віддаленої роботи. Якщо це не фріланс, а стабільна ремоут-робота, де процеси налаштовані — зазвичай кожний займається своєю справою. Але якщо такої можливості немає, доводиться опановувати безліч професій і функцій, від яких може навіть трошки нудити. Не станеш самому для себе маркетологом — ніхто не дізнається про твої послуги. Не опануєш звітування та податки — матимеш штраф. Добре, що нині є нагода позбутися всього невластивого. Аутсорс: і самому веселіше, і профільному товаришу по віддаленій роботі — хліб.

5. Нахапатися

Якщо працюєш на одну компанію, яка забезпечує стабільною зайнятістю — зазвичай все ок. Якщо роботою забезпечуєш себе сам, а постійного потоку замовлень немає — можна набрати «поки є» стільки роботи, що і вп’ятьох не подужали б. Результат — невиконані обіцянки й вигорання. В якому навіть звинуватити, крім себе, нікого.

6. Втратити хватку

На ремоуті шеф не випхає силою на мітапчик, а колега не запросить із собою на воркшоп. А тому можна заіржавіти. Чого допускати не можна в жодному разі. А отже, коли скролиш стрічку замість роботи, варто звертати увагу і на цікаві івенти. І планувати бюджет на розвиток.

7. Застрягти в колесі

На темній стороні ремоуту: 7 незручних зізнань про віддалену роботу

Якщо нехтувати плануванням та усвідомленим керуванням ресурсами, віддалена робота може запустити по колу: вічно працюєш, а жити не встигаєш. Тому таскери, планувальники, додатки тощо — маст-хев.


Попри все перераховане, віддалений формат роботи — це вибір багатьох команд і фахівців, і переваг у ньому вистачає. Журитися, імітувати діяльність, втрачати баланс легко і в опен-спейсі — все залежить від мотивації, самоорганізації, особистих уподобань, періоду життя й інших факторів. До речі: цікаво, що, згідно зі State of Remote Work 2018, для 8% віддалених працівників реальна проблема — це пошук надійного інтернету. Сподіваємося, це тому, що люди масово мандрують і працюють з екзотичних островів.


А чи маєте ви досвід віддаленої роботи? Що було складним для вас?


автор: Катя Маєвська

Інфо
Автор статті: INDIGO Tech Recruiters
1945 Переглядів
Категорія HR
09.12.2019

Схожі статті

«Твоя особистість зливається з твоїм стартапом: якщо все добре – і тебе драйвить, якщо погано – ти теж "падаєш"»: інтерв'ю з Олександром Дятловим, General Manager Ukraine у Very Good Security
Сфера захисту чутливих даних стає все перспективнішою (sensitive data – це, наприклад, біометричні дані, інформація про здоров'я, фінанси та інші особисті відомості). У я..
Крізь вогонь, воду й фазу штормінгу: 5 стадій розвитку команди
Безліч концепцій описують динаміку розвитку груп. Простою та зручною для використання на практиці ми, команда IT рекрутерів Indigo, вважаємо теорію, запропоновану америк..
IOWNIT: ми докладаємо всіх зусиль, щоб зберегти технічну культуру на високому рівні. Це імпонує фахівцям з такими ж цінностями
Якщо ви ще не чули про iownit (що було б дивно), дозвольте нам це виправити. iownit Capital and Markets, Inc
"Любов з першого погляду", або як Indigo з випускниками школи "Hillel" спілкувались :)
Між собою ми жартома вирішили що зустріч була схожа нателешоу «Любов з першого погляду» :). Випускники школи мали можливість поспілкуватись з HR’ами і рекрутерами і запит..
Огляд зарплат Product Roles в українських IT-компаніях
СЕО Катерина Осадчук і команда INDIGO Tech Recruiters провели огляд заробітних плат для Product Roles в IT. Нагадаємо: щорічно ми випускаємо огляд заробітних плат C-Level..
Як найняти кращих? Працюємо над брендом IT-компанії
Днями ми підіймали одну болючу тему (особливо, для власників і СЕО компаній), чому до вас не йдуть працювати кращі кандидати ринку IT. Серед причин — проблеми з брендом ..
Штучний інтелект замість боса, фахівці з різноманіття та бебі-бумери на заміну «зетам»: рекрутингові тренди нової декади 
Про тенденції в своїй галузі наприкінці року не пише хіба що лінивий, а оскільки ми з it recruitment agency Indigo — невтомні бджілки, вирішили і собі проаналізувати, чо..
Бермудські трикутники: 9 небезпечних зон, де ми втрачаємо кандидатів 
Чому замість черги кандидатів під офісом гуляє тільки вітер? В процесі рекрутингу є безліч етапів, коли пул пошукачів поступово зменшується, і в результаті на співбесіді,..
Як стати family-friendly роботодавцем: 15 цікавих практик 
Окрім турботи про самих співробітників — що ще може зробити компанія, щоб показати своє ставлення до людей? Налагодити стосунки з їхніми родинами. Family-friendly — важли..
Погані ідеї: 5 способів завалити бренд роботодавця
Ви можете формувати персональний бренд або ні — але ваша репутація бігтиме поперед вас, немов конферансьє..
День прийдешній: 10 рис команди майбутнього
Ми вже розповідали про персональні навички майбутнього. А наразі вирішили подумати про те, як трансформуються команди, і які саме навички та риси варто розвивати їм..
24-26 вересня в Одесі пройде VII Всеукраїнська конференція HR-IT
“Думаю, навчання для менеджерів із персоналу та рекрутерів — це стан постійний. — коментує директор компанії-організатора Оксана Краснопольська..
#TRUKyiv 2019: як це було
Кінець жовтня в Києві пам’ятний не лише густим молоком смогу, але й однією з найнеформатніших подій у IT-рекрутингу — #TRUKyiv 2019..
Рік у IT-сорсингу: 6 важливих висновків
Поза сферою HR мало хто знає, чим сорсер відрізняється від рекрутера, що й не дивно, адже сам дідько ніжки зламає в тих HR-професіях, яких наразі щось там із -надцять..
7 трендів ринку праці в IT з цифрами (які ви, звичайно, заперечите)
Формулювати тренди — зазвичай справа невдячна: ризикуєш або зіграти в капітана Очевидність, або нарватися на чийсь відгук на кшталт «Не вигадуйте — насправді все навпаки»..