BAD IDEAS: 5 WAYS TO RUIN AN EMPLOYER’S BRAND

Twitter
Linkedin
Facebook
Telegram

Whether you build a personal brand or not, your goodwill must always be first and foremost

Підбір персоналу Найм HR Рекрутинг Стратегія Культура Співбесіди


BAD IDEAS: 5 WAYS TO RUIN AN EMPLOYER’S BRAND


Whether you build a personal brand or not, your goodwill must always be first and foremost. The same is true of an employer’s brand, regardless of whether the company has a promotion strategy, establishes a budget, or understands the importance of the concept. In all cases, the brand will create itself. Image means a lot, and everything matters in the labor market. What are the most common mistakes employers make?


We and Indigo Recruitment Agency have analyzed some of them.

Wrapper instead of candy


If a candy maker sells chocolate bars that don’t actually contain chocolate, the public will find out very quickly. Even if you invest large amounts of money in an external advertising campaign, if the internal situation does not correspond with what the company announces on the market, such a campaign is just pouring money down the drain. You need to start working on the brand internally.

BAD IDEAS: 5 WAYS TO RUIN AN EMPLOYER’S BRAND

Unwrapped candy


Another mistake is when a company has something to boast about but is silent. Forget about modesty. Tell people about all the goodies and benefits you offer — from a great boss and inspirational culture and projects, to unlimited cookies and healthy fruits. What you should focus on depends on the target audience and your strategy. Some companies choose not to advertise all the benefits they offer in order to not attract “hunters” for goodies in advance.

Old school


What is even worse than keeping silence? Not being available online. It really looks like a company has something to hide. People are increasingly consuming media about the world with gadgets. Therefore, a company’s communication channels with candidates should be digitized and adapted for mobile devices. For example, according to this year’s Randstad Employer Brand Research, Ukrainians consider job search websites as the main resource for a job search (79%). The following resources are also on top: Google (34%), employer website (28%), Facebook (24%), and employment portals (such as github, habrabr, dou, etc. ).

You may say whatever you like

BAD IDEAS: 5 WAYS TO RUIN AN EMPLOYER’S BRAND


However, according to the same survey, the second most utilized job search resource is personal network and recommendations (64%). Therefore, you are strongly recommended to use the power of personal feedback to attract lawyers, ambassadors etc. who support the brand and share its values. Don’t forget to consider the risks, however. Feedback can be authored by anyone the company deals with: i. e. a job seeker in an interview, a current employee, or a disgruntled ex-employee.

One man


One man is definitely no man. If a recruiter realizes the importance of an employer’s brand and the CEO does not, it won’t result in success. So first you have to negotiate with the executives. According to various studies, companies with a strong employer brand attract two to two and a half times more candidates. At the very least is enough to realize this and calculate the costs accordingly.


How will you improve your employer’s brand?

Інфо
Автор статті: INDIGO Tech Recruiters
3371 Переглядів
Категорія HR
13.11.2019
Схожі статті
6 способів зробити свою компанію максимально приємним місцем для роботи
За результатами опитування на ДОУ, IT-фахівці високо цінують професійне зростання. Саме задля нього 54% ​​опитаних обрали сферу ІТ..
Чи ласкаво просимо: чек-лист для «правильної» адаптації новачків
Знайти IT-талант – це вже завдання із зірочкою, але рано зітхати з полегшенням. Як допомогти людині пройти тернистий шлях ньюкамера, якнайшвидше влитися в команду і вийти..
Від продактів та дизайнерів до back-end, QA та девопсов: як Київстар розвиває у себе команди для створення IT продуктів. Інтерв'ю із СРО Київстар Михайлом Нестором
IT та Product напрямок в Україні розвивається та зростає постійно. А в Київстарі вирішили розвивати його всередині..
Прожити 6 місяців без зарплати: головний аналітик HUG's розповів про грамотне інвестування
Фінансова грамотність — той скілл, якого часто не вистачає навіть досвідченим професіоналам у своїй справі. Ми поговорили про неї з головним аналітиком робоедвайзера HUG'..
Крізь вогонь, воду й фазу штормінгу: 5 стадій розвитку команди
Безліч концепцій описують динаміку розвитку груп. Простою та зручною для використання на практиці ми, команда IT рекрутерів Indigo, вважаємо теорію, запропоновану америк..
Як створити успішний HR-бренд. Досвід General Electric, Netflix, Google
Як компанії виживають в умовах дедалі більшої орієнтації ринку праці на кандидатів? Це особливо актуально щодо технічних фахівців..
«Любов з першого погляду», або як Indigo з випускниками школи «Hillel» спілкувались :)
Між собою ми жартома вирішили що зустріч була схожа нателешоу «Любов з першого погляду» :). Випускники школи мали можливість поспілкуватись з HR’ами і рекрутерами і запит..
Огляд зарплат Product Roles в українських IT-компаніях
СЕО Катерина Осадчук і команда INDIGO Tech Recruiters провели огляд заробітних плат для Product Roles в IT. Нагадаємо: щорічно ми випускаємо огляд заробітних плат C-Level..
Закрити незакриване: що таке Executive Search? Шукаємо найліпших кандидатів на топові вакансії
Що таке Executive Search, кому він допоможе та як дібрати агентство, що допоможе знайти топового спеціаліста, — розбираємося далі...
Як захантити крутого Product Manager до себе в команду?
Згодом кількість завдань, проєктів та команда зростають, а керівник фізично не може розірватися та повноцінно встежити за всім. Не потонути у комунікації між різними відд..
Почути головне: 8 порад щодо оцінки цінностей топ-кандидата
Ціна помилки при наймі топ-менеджера вкрай висока і може коштувати бізнесові самого бізнесу. Окрім досвіду, знань та навичок, при executive search особливу увагу слід при..
На ремоуті до кінця 2020: як «тимбілдитися» онлайн
Позумитися, списатися, включити камеру, вимкнути мікрофон — будемо відвертими, багато хто втомився від віддаленої роботи та хочуть простого офісного «підемо на каву?». Ал..
Як український IT-бізнес адаптується до «карантинного» ринку: результати опитування
Карантин та економічний струс ускладнили роботу всіх галузей і не оминули стороною IT-ринок
«Я не чекаю від рекрутерів, що вони ходитимуть із застиглою посмішкою 24/7 та татуюванням “люблю людей”»: інтерв'ю з HR Director Ajax Systems Дар'єю Назаркіною
Українська компанія Ajax Systems розробляє та виготовляє розумні бездротові системи безпеки, які купують у 80+ країнах. Бізнес масштабується, команда швидко зростає – на ..